Open Universiteit

Browsing by Author Boschman, Ferry

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 3 to 12 of 12 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
16-Feb-2012Exploring Practical Knowledge of Teachers as Designers of ICT rich Learning Environments for Early Literacy Development: unraveling a messy constructBoschman, Ferry; McKenney, Susan; Voogt, Joke
2015Exploring teachers' use of TPACK in design talk: The collaborative design of technology-rich early literacy activitiesBoschman, Ferry; McKenney, Susan; Voogt, Joke
24-Jan-2013Leerkrachten als ontwerpers van een ICT-rijke leeromgeving voor beginnende geletterdheid: onderzoek naar het proces van gezamenlijke besluitvormingBoschman, Ferry; McKenney, Susan; Voogt, Joke
24-Jan-2013Leerkrachten als ontwerpers van een ICT-rijke leeromgeving: Effecten op professionele ontwikkelingBoschman, Ferry; McKenney, Susan; Voogt, Joke
30-Dec-2011Praktijkkennis van leerkrachten als ontwerpers van een ICT rijke leeromgevingBoschman, Ferry; McKenney, Susan; Voogt, Joke
2015Teacher design knowledge and beliefs for technology enhanced learning materials in early literacy: Four portraitsBoschman, Ferry; McKenney, Susan; Pieters, Jules; Voogt, Joke
18-Jul-2013Teacher learning during design of curriculum material and activitiesBoschman, Ferry; McKenney, Susan; Voogt, Joke
14-Jan-2014Teachers conversations during design of technology rich curriculum activities for early literacyBoschman, Ferry; McKenney, Susan; Voogt, Joke
28-Dec-2012Teachers’ intuitive approaches to curriculum designMcKenney, Susan; Voogt, Joke; Boschman, Ferry
2014Understanding decision making in teachers’ curriculum design approachesBoschman, Ferry; McKenney, Susan; Voogt, Joke