Open Universiteit

Browsing by Author Brand-Gruwel, Saskia

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 117 to 136 of 177 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015De onderwijswetenschappen leggen verkoop van broodjes aap aan bandenKirschner, Paul A.; Van Merriënboer, Jeroen; Brand-Gruwel, Saskia
14-Dec-2010Onderzoek baar professionele onderzoekstaal in lerarenopleidingen basisonderwijsDiederen, Sara; Geldens, Jeanette; Pauw, Ietje; Brand-Gruwel, Saskia; Popeijus, Herman
11-Dec-2010Ontwerpen van onderwijs om ‘self-directed learning’ te stimuleren [Desiging instruction to foster self-directed learning]Brand-Gruwel, Saskia
29-Mar-2015De ontwikkeling van een ontwerpstudio voor pabostudentenVrieling, Emmy; Besselink, Eric; Brand-Gruwel, Saskia; Vermeulen, Marjan
22-Dec-2011Op weg naar een model voor het leren organiseren van digitale informatieWalhout, Jaap; Brand-Gruwel, Saskia; Martens, Rob
16-Dec-2010Outline-tool helpt om beter te leren schrijvenDe Smet, Milou; Broekkamp, Hein; Brand-Gruwel, Saskia; Kirschner, Paul A.
2007Participatory design in secondary education: Its desirability and feasibility according to teachers and students.Könings, Karen; Van Zundert, Marjo; Brand-Gruwel, Saskia; Van Merriënboer, Jeroen
14-Dec-2011Participatory instructional redesign by students and teachers in secondary education: effects on perceptions of instructionKönings, Karen; Brand-Gruwel, Saskia; Van Merriënboer, Jeroen
2017Participatory perspectives for the low skilled and the low educated: how can media literacy influence the social and economic participation of the low skilled and the low educated?Moekotte, Paulo; Brand-Gruwel, Saskia; Ritzen, Henk
2005The Pedagogical Use of Information and Communication Technology in Education:Van Merriënboer, Jeroen; Brand-Gruwel, Saskia
2014PIAAC results: need for new approaches in improving adult literacyGouw, Paula; De Greef, Maurice; Brand-Gruwel, Saskia; Jarodzka, Halszka
2013Plannen en schrijven met een elektronische outline-toolDe Smet, Milou; Brand-Gruwel, Saskia; Broekkamp, Hein; Kirschner, Paul A.
Aug-2017Preservice teachers’ professional vision of own classroom management: combining mobile eye tracking in the classroom with retrospective reportingVan Driel, Sharisse; Jarodzka, Halszka; Crasborn, Frank; Brand-Gruwel, Saskia
22-Dec-2011Preventie Schoolverzuim - Onderzoek naar Schoolverzuim van Leerlingen in het Voortgezet OnderwijsVan Liere, Annette; Ritzen, Henk; Brand-Gruwel, Saskia
Sep-2010Processes mediating expertise in air traffic controlVan Meeuwen, Ludo; Jarodzka, Halszka; Brand-Gruwel, Saskia; Van Merriënboer, Jeroen; De Bock, Jeano; Kirschner, Paul A.
Sep-2010Processes mediating expertise in air traffic controlVan Meeuwen, Ludo; Jarodzka, Halszka; Brand-Gruwel, Saskia; Van Merriënboer, Jeroen; De Bock, Jeano; Kirschner, Paul A.
11-Dec-2010Professionele onderzoekstaal in lerarenopleidingen basisonderwijsDiederen, Sara; Gelders, Jeanette; Pauw, Ietje; Popeijus, Herman; Brand-Gruwel, Saskia
2016Profiling Student Behaviour in a Blended Course: Closing the Gap Between Blended Teaching and Blended LearningBos, Nynke; Brand-Gruwel, Saskia
2008The quality of procedures to assess and credit prior learning: Implications for design.Joosten-ten Brinke, Desirée; Sluijsmans, Dominique; Brand-Gruwel, Saskia; Jochems, Wim
4-Nov-2010The quest for self-regulation: A design-based approach with vocational teachersJossberger, Helen; Brand-Gruwel, Saskia; Boshuizen, Els; Van de Wiel, Margje