Showing results 12 to 31 of 46
< previous
next >
Issue Date | Title | Author(s) |
21-Sep-2009 | E-learning als vormingsinstrument | Verjans, Steven; Firssova, Olga |
12-Jun-2014 | Een eerste verkenning: energiegebruik, onderzoekend leren en mobieltjes in de klas | Firssova, Olga; Kalz, Marco; Börner, Dirk; Pannekeet, Kees; Specht, Marcus |
4-Feb-2012 | Een gezond onderwijsontwerp? Een actieve verkenning van de mogelijkheden en de grenzen van het toepassen van onderzoeksbevindingen in de onderwijspraktijk | Firssova, Olga |
21-Dec-2011 | De Effecten van Gesloten en Open Testvragen op het Onthouden van Tekst | Kester, Liesbeth; Firssova, Olga; Gorissen, Chantal; Kirschner, Paul A. |
14-Mar-2012 | Eindrapportage ijkingonderzoek interne leergangen van Koning Willem I college aan Masteropleiding Onderwijswetenschappen OU | Firssova, Olga; Moerkerke, George |
30-Jun-2017 | Hoe breng je kennisuitwisseling in MOOC in kaart? | Brouns, Francis; Firssova, Olga |
18-Mar-2016 | Hoe ontwerpt u een effectieve MOOC? Voorbeelden uit de praktijk | Firssova, Olga; Brouns, Francis |
21-Sep-2015 | An integrated approach to inquiry based science learning in a secondary school: Designing a colony on Mars | Rusman, Ellen; Firssova, Olga; Janssen, Theo; Specht, Marcus |
21-Sep-2015 | An integrated approach to inquiry based science learning in a secondary school: designing a colony on Mars | Rusman, Ellen; Firssova, Olga; Janssen, Theo; Specht, Marcus |
7-Nov-2014 | Learning Dashboards: Visual Learning Analytics Workshop | Charleer, Sven; Firssova, Olga; Prinsen, Fleur |
Oct-2016 | Learning design guided learning analytics in MOOCs | Brouns, Francis; Firssova, Olga |
22-Jan-2013 | Leertheorieën en didactiek online | Firssova, Olga |
8-Nov-2010 | Leren op en van conferenties in een academische opleiding: wat, waarom en hoe | Firssova, Olga |
Jul-2014 | Mobile inquiry-based learning for sustainability education in secondary schools. Effects on knowledge and motivation | Kalz, Marco; Firssova, Olga; Börner, Dirk; Ternier, Stefaan; Prinsen, Fleur; Rusman, Ellen; Drachsler, Hendrik; Specht, Marcus |
9-Sep-2014 | Mobile inquiry-based learning with sensor-data in the school: Effects on student motivation | Firssova, Olga; Kalz, Marco; Börner, Dirk; Prinsen, Fleur; Rusman, Ellen; Ternier, Stefaan; Specht, Marcus |
17-Dec-2014 | Model texts in an advanced academic writing curriculum: Unravelling an instructional strategy | Firssova, Olga |
2014 | MOOC Blended learning ontwikkelen | Rubens, Wilfred; Kluijfhout, Eric; Verjans, Steven; Kalz, Marco; Brouns, Francis; Kirschner, Paul A.; Firssova, Olga; Spoelstra, Howard; Rajagopal, Kamakshi; Schreurs, Bieke; Slot, Wim; Berkhout, Jeroen; Wolff, Charlotte; Bahreini, Kiavash; Heinen, Mat; Vos, Marcel; Roks, Sabine |
17-Nov-2017 | The networked student: contextualizing scientific knowledge for educational practice | Nijland, Femke; Firssova, Olga; Robbers, Stefan |
24-Nov-2008 | Persoonlijk ontwikkelingsplan: wat is het en waarom zou ik het gebruiken | Brouns, Francis; Firssova, Olga |
Oct-2016 | The role of learning design and learning analytics in MOOCs | Brouns, Francis; Firssova, Olga |