Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace Open Universiteit
Browsing by Author Joosten-ten Brinke, Desirée
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 32 to 51 of 103
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
27-Jan-2011
Gezien en gelezen. Competent erkend?
Joosten-ten Brinke, Desirée
2011
Gezien en gelezen. Toetsen op school
Joosten-ten Brinke, Desirée
2012
Gezien en gelezen: Het platform digitaal toetsen
Joosten-ten Brinke, Desirée
Sep-2012
Gezien en gelezen: Psychometrics in practice at RCEC
Joosten-ten Brinke, Desirée
16-Dec-2011
Handboek toetsen en tentamens bij de Open Universiteit
Breukers, Huub
;
Doorten, Monique
;
Joosten-ten Brinke, Desirée
;
Loth, Francisca
;
Moerkerke, George
;
De Roode, Fred
;
Schlusmans, Kathleen
2016
Het beoordelen van de kwaliteit van rubrics
Van Strien, Johan
;
Joosten-ten Brinke, Desirée
2017
Het toetsproces ontleed
Van Berkel, Henk
;
Bax, Anneke
;
Joosten-ten Brinke, Desirée
2013
Hoe balanceer je formatief en summatief toetsen?
Joosten-ten Brinke, Desirée
;
Kester, Liesbeth
;
Geitz, Gerry
;
Meusen-Beekman, Kelly
;
Wolff, Charlotte
;
Gijselaars, Jérôme
;
Berkhout, Jeroen
;
Vos, Marcel
2013
Hoe draagt formatief toetsen bij aan het ondersteunen van de overgang tussen basisonderwijs en voortgezet onderwijs door vroege training van zelfregulatie vaardigheden bij basisschoolleerlingen? [How does formative assessment supports the transition between primary and secondary education?]
Meusen-Beekman, Kelly
;
Joosten-ten Brinke, Desirée
;
Boshuizen, Els
18-Dec-2011
How to improve teacher trainers' assessment skills?
Joosten-ten Brinke, Desirée
;
Sluijsmans, Dominique
;
Florack, Anneriet
2015
‘Ik heb nieuwe inzichten opgedaan’ De betekenis van kenniskringen voor de professionele ontwikkeling van lerarenopleiders
Koster, Bob
;
Béneker, Tine
;
Kools, Quinta
;
Joosten-ten Brinke, Desirée
2016
De impact van digitaal toetsen op toetsresultaten.
Joosten-ten Brinke, Desirée
28-Jan-2011
Implementatie van Computergebaseerd toetsen
Joosten-ten Brinke, Desirée
;
Gordijn, Miel
2016
In gesprek met examenfunctionarissen. Miriam Regab-Felaki procescoördinator tentaminering en certificering
De Jongh, Ad
;
Joosten-ten Brinke, Desirée
2016
In gesprek met examenfunctionarissen. Rosa Bartman, examenmaker bij Cito
Joosten-ten Brinke, Desirée
;
Kerkhof, Alex
2013
The Influence of Self-efficacy and Goal Orientation on Learning Behavior: The Intervening Role of Feedback
Geitz, Gerry
;
Joosten-ten Brinke, Desirée
;
Kirschner, Paul A.
6-Jul-2005
Integrating Assessment into E-learning Courses
Joosten-ten Brinke, Desirée
;
Gorissen, Pierre
;
Latour, Ignace
27-Jan-2011
Item and test construction
Joosten-ten Brinke, Desirée
2016
Klopt dit wel? Een summatieve toets is niet formatief.
Joosten-ten Brinke, Desirée
2011
Kopstukken uit de examenwereld. Cees van der Vleuten, voorstander van longitudinaal toetsen
Joosten-ten Brinke, Desirée
;
De Jongh, Ad