Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >

Browsing by Author Kester, Liesbeth

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 51 to 70 of 156
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
20-Dec-2005Enhancing social interaction and spreading tutor responsibilities in bottom-up organized learning networksKester, Liesbeth; Sloep, Peter; Brouns, Francis; Van Rosmalen, Peter; De Vries, Fred; De Croock, Marcel; Koper, Rob
4-Sep-2012Eye Tracking and Learning StrategiesDirkx, Kim; Kester, Liesbeth
18-Apr-2006Facilitating community building in Learning Networks through peer tutoring in ad hoc transient communitiesKester, Liesbeth; Sloep, Peter; Van Rosmalen, Peter; Brouns, Francis; Koné, Malik; Koper, Rob
21-Jan-2013Flexible Learning EnvironmentsKester, Liesbeth
19-Nov-2006Fostering Knowledge Sharing in Ad Hoc Transient CommunitiesBerlanga, Adriana; Kester, Liesbeth; Sloep, Peter; Brouns, Francis; Van Rosmalen, Peter; Koné, Malik; Koper, Rob
15-Jan-2007Fostering Knowledge Sharing in Ad Hoc Transient CommunitiesBerlanga, Adriana; Kester, Liesbeth; Sloep, Peter; Brouns, Francis; Van Rosmalen, Peter; Koné, Malik; Koper, Rob
27-May-2009From Lurker to Active ParticipantSloep, Peter; Kester, Liesbeth
15-Apr-2012Geheugen en lerenKester, Liesbeth; Dirkx, Kim
21-Jan-2013Geheugen en lerenKester, Liesbeth; Dirkx, Kim
8-Dec-2009Guided Self-organisation in Learning Networks as a Means to Optimize Cognitive Load and Transfer of Information Seeking SkillsHsiao, Amy; Brouns, Francis; Kester, Liesbeth; Sloep, Peter
4-Oct-2005Guided Self-Organization in Learning Networks as a Means to Optimize Cognitive Load ...Sloep, Peter; Paas, Fred; Kester, Liesbeth
27-Jun-2012Het aanbieden van advies: De invloed van leerling-kenmerken en taaktypen op gedrag in Hypermedia leeromgevingenGorissen, Chantal; Kester, Liesbeth; Martens, Rob
16-Aug-2012Het activeren van voorkennis afhankelijk van de expertise van de studentWetzels, Sandra; Kester, Liesbeth; Van Merriënboer, Jeroen
2-Jul-2012Het effect van de 'read-recite-review' studiestrategie met ondersteunende vragen op het leren van tekstReijners, Pauline; Kester, Liesbeth; Wetzels, Sandra; Kirschner, Paul A.
4-Aug-2014Het effect van de ‘read-recite-review’ (3R) studiestrategie op het leren van tekst: Wat weten we en wat nog niet?Reijners, Pauline; Kester, Liesbeth; Camp, Gino; Kirschner, Paul A.
21-Jun-2012Het effect van herhaalde versus nieuwe vragen in het testing-effectDirkx, Kim; Kester, Liesbeth; Kirschner, Paul A.
4-Nov-2010Het effect van verschillende vormen van hiërarchische structuren op hypertext-gebaseerd lerenBezdan, Eniko; Kester, Liesbeth; Kirschner, Paul A.
8-Nov-2010Hierarchical Structures in Hypertext LearningBezdan, Eniko; Kester, Liesbeth; Kirschner, Paul A.
28-Dec-2011Hierarchical Structures in Hypertext Learning EnvironmentsBezdan, Eniko; Kester, Liesbeth; Kirschner, Paul A.
21-Oct-2013Hoe kunnen we de belangrijkste trends op het gebied van technology enhanced learning duiden?Rubens, Wilfred; Kester, Liesbeth; Kluifhout, Eric; Gijselaers, Jérôme; Berkhout, Jeroen; Bahreini, Kiavash; Heinen, Mat; Vos, Marcel
Showing results 51 to 70 of 156
< previous   next >

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback