Showing results 61 to 80 of 165
< previous
next >
Issue Date | Title | Author(s) |
15-Apr-2012 | Geheugen en leren | Kester, Liesbeth; Dirkx, Kim |
21-Jan-2013 | Geheugen en leren | Kester, Liesbeth; Dirkx, Kim |
8-Dec-2009 | Guided Self-organisation in Learning Networks as a Means to Optimize Cognitive Load and Transfer of Information Seeking Skills | Hsiao, Amy; Brouns, Francis; Kester, Liesbeth; Sloep, Peter |
27-Jun-2012 | Het aanbieden van advies: De invloed van leerling-kenmerken en taaktypen op gedrag in Hypermedia leeromgevingen | Gorissen, Chantal; Kester, Liesbeth; Martens, Rob |
16-Aug-2012 | Het activeren van voorkennis afhankelijk van de expertise van de student | Wetzels, Sandra; Kester, Liesbeth; Van Merriënboer, Jeroen |
2-Jul-2012 | Het effect van de 'read-recite-review' studiestrategie met ondersteunende vragen op het leren van tekst | Reijners, Pauline; Kester, Liesbeth; Wetzels, Sandra; Kirschner, Paul A. |
4-Aug-2014 | Het effect van de ‘read-recite-review’ (3R) studiestrategie op het leren van tekst: Wat weten we en wat nog niet? | Reijners, Pauline; Kester, Liesbeth; Camp, Gino; Kirschner, Paul A. |
21-Jun-2012 | Het effect van herhaalde versus nieuwe vragen in het testing-effect | Dirkx, Kim; Kester, Liesbeth; Kirschner, Paul A. |
4-Nov-2010 | Het effect van verschillende vormen van hiërarchische structuren op hypertext-gebaseerd leren | Bezdan, Eniko; Kester, Liesbeth; Kirschner, Paul A. |
8-Nov-2010 | Hierarchical Structures in Hypertext Learning | Bezdan, Eniko; Kester, Liesbeth; Kirschner, Paul A. |
28-Dec-2011 | Hierarchical Structures in Hypertext Learning Environments | Bezdan, Eniko; Kester, Liesbeth; Kirschner, Paul A. |
2013 | Hoe balanceer je formatief en summatief toetsen? | Joosten-ten Brinke, Desirée; Kester, Liesbeth; Geitz, Gerry; Meusen-Beekman, Kelly; Wolff, Charlotte; Gijselaars, Jérôme; Berkhout, Jeroen; Vos, Marcel |
21-Oct-2013 | Hoe kunnen we de belangrijkste trends op het gebied van technology enhanced learning duiden? | Rubens, Wilfred; Kester, Liesbeth; Kluifhout, Eric; Gijselaers, Jérôme; Berkhout, Jeroen; Bahreini, Kiavash; Heinen, Mat; Vos, Marcel |
30-Mar-2012 | Hoe leer je iemand effectief te leren? | Kester, Liesbeth; Koper, Rob; Gijselaers, Jérôme; Bahreini, Kiavash; De Vries, Fred; Wetzels, Sandra; Kirschner, Paul A.; Berkhout, Jeroen; Storm, Jeroen |
22-Jan-2013 | Hoe maak je gebruik van augmented reality in het onderwijs | Ternier, Stefaan; Kester, Liesbeth; Schmitz, Birgit; Kluijfhout, Eric; Wolff, Charlotte; Maassen, Marcel; Gijselaers, Jérôme; Berkhout, Jeroen; Storm, Jeroen; Roks, Sabine |
30-Oct-2012 | Hoe maak je gebruik van tablets voor leren? | Kalz, Marco; Kluijfhout, Eric; Börner, Dirk; Tabuenca, Bernardo; Kester, Liesbeth; Wolff, Charlotte; Bahreini, Kiavash; Gijselaers, Jérôme; Andeweg, Cisca; De Vries, Fred; Berkhout, Jeroen; Storm, Jeroen |
17-Jan-2013 | Hoe ontwerp je eigentijds beroepsonderwijs? | Hoogveld, Bert; Van Bemmelen, Monique; Taminiau, Bettine; Van Bussel, Roy; Kester, Liesbeth; Koper, Rob; Gijselaers, Jérôme; Bahreini, Kiavash; De Vries, Fred; Berkhout, Jeroen; Storm, Jeroen; Kirschner, Paul A.; Van Merriënboer, Jeroen |
19-Dec-2012 | Hoe ontwikkel je expertise? | Boshuizen, Els; Van Bommel, Marijke; Wopereis, Iwan; Koper, Rob; Kester, Liesbeth; Gijselaers, Jérôme; De Vries, Fred; Berkhout, Jeroen; Storm, Jeroen; Brand-Gruwel, Saskia; Bahreini, Kiavash; Wolff, Charlotte |
7-May-2012 | Hoe richt ik onderwijs in voor hoogbegaafde leerlingen en studenten? | Mooij, Ton; Dijkstra, Elma; Koper, Rob; Kester, Liesbeth; Gijselaers, Jérôme; Wolff, Charlotte; Bahreini, Kiavash; De Vries, Fred; Berkhout, Jeroen; Storm, Jeroen |
8-Jun-2007 | ID8.11 State-of-the-Art, design and validated 1st release of TENCompetence Network Management Tool Prototype | Brouns, Francis; Kester, Liesbeth; Sloep, Peter; Berlanga, Adriana; Van Rosmalen, Peter; Koné, Malik; Schoonenboom, Judith |