Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >

Browsing by Author Kirschner, Paul A.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 118 to 137 of 284
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
Nov-2012Geleuter werkt louterendKirschner, Paul A.
Dec-2011Gestroomlijnd schrijven: het effect van een elektronische outline-tool op de schrijfvaardigheidDe Smet, Milou; Brand-Gruwel, Saskia; Broekkamp, Hein; Kirschner, Paul A.
12-Sep-2011De GOALS Studie: Associatie tussen fysieke activiteit en schoolprestaties van adolescentenVan Dijk, Martin; De Groot, Renate; Kirschner, Paul A.
28-Dec-2011De GOALS studie; Grootschalig Onderzoek naar Activiteiten van Limburgse ScholierenDe Groot, Renate; Van Dijk, Martin; Kirschner, Paul A.
26-Apr-2011The GOALS Study: The association between physical activity, cognitive performance, and academic achievement in adolescentsVan Dijk, Martin; De Groot, Renate; Kirschner, Paul A.
12-Apr-2011The GOALS Study: The association between physical activity, cognitive performance, and academic achievement in adolescentsVan Dijk, Martin; De Groot, Renate; Kirschner, Paul A.
26-Jan-2011Group Awareness of Social and Cognitive Behavior in a CSCL EnvironmentPhielix, Chris; Prins, Frans; Kirschner, Paul A.
17-Nov-2010Group awareness of social and cognitive performance in a CSCL environment: Effects of a peer feedback and reflection toolPhielix, Chris; Prins, Frans; Kirschner, Paul A.; Erkens, Gijsbert; Jaspers, Jos
5-Nov-2010Group awareness tools: It’s what you do with it that mattersJanssen, Jeroen; Erkens, Gijsbert; Kirschner, Paul A.
2010Guiding students’ online complex learning-task behavior through representational scriptingSlof, Bert; Erkens, Gijsbert; Kirschner, Paul A.; Jaspers, Jos; Janssen, Jeroen
Nov-2012Helemaal uitleggen of zelf laten ontdekken? Onderzoek spreekt voor volledig begeleide instructieKirschner, Paul A.; Clark, Richard; Sweller, John
2-Jul-2012Het effect van de 'read-recite-review' studiestrategie met ondersteunende vragen op het leren van tekstReijners, Pauline; Kester, Liesbeth; Wetzels, Sandra; Kirschner, Paul A.
4-Aug-2014Het effect van de ‘read-recite-review’ (3R) studiestrategie op het leren van tekst: Wat weten we en wat nog niet?Reijners, Pauline; Kester, Liesbeth; Camp, Gino; Kirschner, Paul A.
28-Jun-2012Het effect van een elektronische outline-tool op het schrijfproduct en schrijfprocesDe Smet, Milou; Brand-Gruwel, Saskia; Leijten, Mariëlle; Kirschner, Paul A.
21-Jun-2012Het effect van herhaalde versus nieuwe vragen in het testing-effectDirkx, Kim; Kester, Liesbeth; Kirschner, Paul A.
4-Nov-2010Het effect van verschillende vormen van hiërarchische structuren op hypertext-gebaseerd lerenBezdan, Eniko; Kester, Liesbeth; Kirschner, Paul A.
14-Dec-2010Het rendement van combinaties van leren en werken - een review studieNelen, Annemarie; Poortman, Cindy; De Grip, Andries; Nieuwenhuis, Loek; Kirschner, Paul A.
Jun-2010Het rendement van combinaties van leren en werken: een review studieNelen, Annemarie; Poortman, Cindy; De Grip, Andries; Nieuwenhuis, Loek; Kirschner, Paul A.
8-Nov-2010Hierarchical Structures in Hypertext LearningBezdan, Eniko; Kester, Liesbeth; Kirschner, Paul A.
28-Dec-2011Hierarchical Structures in Hypertext Learning EnvironmentsBezdan, Eniko; Kester, Liesbeth; Kirschner, Paul A.
Showing results 118 to 137 of 284
< previous   next >

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback