Showing results 173 to 192 of 384
< previous
next >
Issue Date | Title | Author(s) |
Nov-2012 | Helemaal uitleggen of zelf laten ontdekken? Onderzoek spreekt voor volledig begeleide instructie | Kirschner, Paul A.; Clark, Richard; Sweller, John |
2013 | Het combineren van causale en mathematische schema’s ondersteunt leerlingen in het gezamenlijk oplossen van realistische bedrijfseconomische probleemopgaven | Slof, Bert; Erkens, Gijsbert; Kirschner, Paul A. |
2-Jul-2012 | Het effect van de 'read-recite-review' studiestrategie met ondersteunende vragen op het leren van tekst | Reijners, Pauline; Kester, Liesbeth; Wetzels, Sandra; Kirschner, Paul A. |
4-Aug-2014 | Het effect van de ‘read-recite-review’ (3R) studiestrategie op het leren van tekst: Wat weten we en wat nog niet? | Reijners, Pauline; Kester, Liesbeth; Camp, Gino; Kirschner, Paul A. |
28-Jun-2012 | Het effect van een elektronische outline-tool op het schrijfproduct en schrijfproces | De Smet, Milou; Brand-Gruwel, Saskia; Leijten, Mariëlle; Kirschner, Paul A. |
21-Jun-2012 | Het effect van herhaalde versus nieuwe vragen in het testing-effect | Dirkx, Kim; Kester, Liesbeth; Kirschner, Paul A. |
4-Nov-2010 | Het effect van verschillende vormen van hiërarchische structuren op hypertext-gebaseerd leren | Bezdan, Eniko; Kester, Liesbeth; Kirschner, Paul A. |
14-Dec-2010 | Het rendement van combinaties van leren en werken - een review studie | Nelen, Annemarie; Poortman, Cindy; De Grip, Andries; Nieuwenhuis, Loek; Kirschner, Paul A. |
Jun-2010 | Het rendement van combinaties van leren en werken: een review studie | Nelen, Annemarie; Poortman, Cindy; De Grip, Andries; Nieuwenhuis, Loek; Kirschner, Paul A. |
8-Nov-2010 | Hierarchical Structures in Hypertext Learning | Bezdan, Eniko; Kester, Liesbeth; Kirschner, Paul A. |
28-Dec-2011 | Hierarchical Structures in Hypertext Learning Environments | Bezdan, Eniko; Kester, Liesbeth; Kirschner, Paul A. |
30-Mar-2012 | Hoe leer je iemand effectief te leren? | Kester, Liesbeth; Koper, Rob; Gijselaers, Jérôme; Bahreini, Kiavash; De Vries, Fred; Wetzels, Sandra; Kirschner, Paul A.; Berkhout, Jeroen; Storm, Jeroen |
17-Jan-2013 | Hoe ontwerp je eigentijds beroepsonderwijs? | Hoogveld, Bert; Van Bemmelen, Monique; Taminiau, Bettine; Van Bussel, Roy; Kester, Liesbeth; Koper, Rob; Gijselaers, Jérôme; Bahreini, Kiavash; De Vries, Fred; Berkhout, Jeroen; Storm, Jeroen; Kirschner, Paul A.; Van Merriënboer, Jeroen |
18-Dec-2011 | How does feedback and peer feedback affect collaborative writing in a virtual learning environment? | Guasch, Teresa; Espasa, Anna; Alvarez, Ibis; Kirschner, Paul A. |
14-Sep-2006 | How Expert Designers Design | Kirschner, Paul A.; Carr, Chad; Van Merriënboer, Jeroen; Sloep, Peter |
2015 | How Individual self-regulation affects group regulation and performance: A shared regulation intervention | Kirschner, Paul A.; Pnadero, Ernesto; Järvenoja, Hanna; Järvelä, Sanna; Malmberg, Jonna |
2014 | How to bring a technical artifact into use: A micro-developmental perspective | Overdijk, Maarten; Van Diggelen, Wouter; Andriessen, Jerry; Kirschner, Paul A. |
2014 | Identification of effective visual problem solving strategies in a complex visual domain | Van Meeuwen, Ludo; Jarodzka, Halszka; Brand-Gruwel, Saskia; Kirschner, Paul A.; De Bock, Jeano; Van Merriënboer, Jeroen |
2016 | Improving kindergarten teachers’ differentiation practices to better anticipate student differences | Dijkstra, Elma; Walraven, Amber; Mooij, Ton; Kirschner, Paul A. |
2015 | Improving multiplication fact fluency by choosing between competing answers | Reed, Helen; Gemmink, Michelle; Brouns-Paffen, Marije; Kirschner, Paul A.; Jolles, Jelle |