Open Universiteit

Browsing by Author Kreijns, Karel

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 17 to 36 of 57 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
20-May-2017Implementation intention and how it affects goal achievement in MOOCsKreijns, Karel; Kalz, Marco; Castaño-Muñoz, Jonatan; Punie, Yves
2016Influence of employer support for professional development on MOOCs enrolment and comple-tion: Results from a cross-course surveyCastaño-Muñoz, Jonatan; Kalz, Marco; Kreijns, Karel; Punie, Yves
2-Jul-2015Job Demands, Job Resources, and Flexible Competence: The Mediating Role of Teachers’ ProfessionEvers, Arnoud; Van der Heijden, Béatrice; Kreijns, Karel; Vermeulen, Marjan
Jun-2017Kansen en uitdagingen voor open online onderwijs en implicaties voor de organisatorische inrichting van Nederlandse hoger onderwijs instellingenSchophuizen, Martine; Kreijns, Karel; Stoyanov, Slavi; Kalz, Marco
2012Leraren en hun intentie tot het gebruik van digitale leermaterialen in hun onderwijspraktijkVermeulen, Marjan; Van Acker, Frederik; Kreijns, Karel; Van Buuren, Hans
2014Leren (en) innoveren: Onderzoek naar professionaliseringsruimte van docenten in PO, VO en MBOKuijpers, Marinka; Evers, Arnoud; Kreijns, Karel; Klaeijsen, Andrea; Kessels, Joseph
Jun-2010Measuring perceived social presence in distributed learning groupsKreijns, Karel; Kirschner, Paul A.; Jochems, Wim; Van Buuren, Hans
2016MOOCs; vanwaar al die ophef?Henderikx, Maartje; Kreijns, Karel
2013Onderzoeksrapportage Wikiwijs 2013Van Buuren, Hans; Kreijns, Karel; Van Acker, Frederik; Vermeulen, Marjan; Lutgerink, Jan
2016Organisational and Task Factors Influencing Teachers’ Professional Development at WorkEvers, Arnoud; Van der Heijden, Béatric; Kreijns, Karel
21-Apr-2011An Organizational and Task Perspective Model Aimed at Enhancing Teachers’ Professional Development and Occupational ExpertiseEvers, Arnoud; Van der Heijden, Béatrice; Kreijns, Karel; Gerrichhauzen, John
Feb-2017Organizational challenges and opportunities for Open Online Education: Results of a group-concept mapping studySchophuizen, Martine; Kreijns, Karel; Stoyanov, Slavi; Kalz, Marco
8-Mar-2017Organizational challenges and opportunities for Open Online Education: Results of a group-concept mapping studySchophuizen, Martine; Kreijns, Karel; Stoyanov, Slavi; Kalz, Marco
2014Predicting Teachers’ use of Digital Learning Materials: Combining Self-Determination Theory and the Integrative Model of Behavior PredictionKreijns, Karel; Vermeulen, Marjan; Van Acker, Frederik; Van Buuren, Hans
Nov-2016The predictive value of motivation, education and support on the number of MOOCs enrolledKreijns, Karel; Kalz, Marco
2015Putting yourself in someone else's shoes: The impact of a location-based, collaborative roleplaying game on behaviourSchmitz, Birgit; Schuffelen, Petra; Kreijns, Karel; Klemke, Roland; Specht, Marcus
30-Sep-2015Quiz: Past onderzoek doen bij mij?Meijs, Celeste; Evers, Arnoud; Vermeulen, Marjan; Kreijns, Karel
Jun-2015Quiz: Past onderzoek doen bij mij? Instrument om de onderzoeksgeest van leraren vast te stellen.Meijs, Celeste; Kreijns, Karel
28-Sep-2017Refining success and dropout in massive open online courses based on the intention–behaviour gapHenderikx, Maartje; Kreijns, Karel; Kalz, Marco
31-Oct-2016Refining Success and Dropout in MOOCs Based on the Intention-Behaviour GapHenderikx, Maartje; Kreijns, Karel; Kalz, Marco