Open Universiteit

Browsing by Author McKenney, Susan

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 89 to 108 of 134 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
9-Jul-2013Samenwerking tussen onderzoekers en practici in onderwijskundig ontwerpgericht onderzoek: waarden, verwachtingen, rollen en opbrengstenMcKenney, Susan
28-Dec-2012Scenario’s voor effectief leren op de werkplek; Sector Economie en sector Techniek; Workshop 1: ProbleemanalyseMcKenney, Susan; Mazereeuw, Marco; Wopereis, Iwan
28-Dec-2012Scenario’s voor effectief leren op de werkplek; Sector Economie en Sector Techniek; Workshop 2: Op weg naar oplossingenMcKenney, Susan; Mazereeuw, Marco; Wopereis, Iwan
29-Jul-2013Scenario’s voor effectief leren op de werkplek; Sector Economie en Sector Techniek; Workshop 3: OntwerpenMcKenney, Susan; Mazereeuw, Marco; Wopereis, Iwan
29-Jul-2013Scenario’s voor effectief leren op de werkplek; Sector Economie en Sector Techniek; Workshop 4: Plannen en ontwerpenMcKenney, Susan; Mazereeuw, Marco; Wopereis, Iwan
18-Nov-2013Scenario’s voor effectief leren op de werkplek; Sector Economie en Sector Techniek; Workshop 5: OpstartenMazereeuw, Marco; McKenney, Susan; Wopereis, Iwan
28-Dec-2012Scenario’s voor effectief leren op de werkplek; Sector Educatie; Workshop 1: ProbleemanalyseMcKenney, Susan; Mazereeuw, Marco; Wopereis, Iwan
28-Dec-2012Scenario’s voor effectief leren op de werkplek; Sector Educatie; Workshop 2: Op weg naar oplossingenMcKenney, Susan; Mazereeuw, Marco; Wopereis, Iwan
29-Jul-2013Scenario’s voor effectief leren op de werkplek; Sector Educatie; Workshop 3: OntwerpMcKenney, Susan; Mazereeuw, Marco; Wopereis, Iwan
29-Jul-2013Scenario’s voor effectief leren op de werkplek; Sector Educatie; Workshop 4: Plannen en ontwerpenMcKenney, Susan; Mazereeuw, Marco; Wopereis, Iwan
18-Nov-2013Scenario’s voor effectief leren op de werkplek; Sector Educatie; Workshop 5: OpstartenMazereeuw, Marco; McKenney, Susan; Wopereis, Iwan
2015Shifts in funding for science curriculum design and their (unintended) consequencesPareja Roblin, Natalie; Schunn, Christian; Bernstein, Debra; McKenney, Susan
18-Dec-2012Supporting para-teachers by regularizing and strengthening planning, enactment and reflection of daily lessonsRaval, Harini; McKenney, Susan; Pieters, Jules
2015Supporting teachers in data-informed educational designMcKenney, Susan; Mor, Yishay
12-Aug-2013Systematic review of design-based research progress: Is a little knowledge a dangerous thing?McKenney, Susan; Reeves, Thomas
14-Jan-2014The teacher as re-designer of technology integrated activities for an early literacy curriculumCviko, Amina; McKenney, Susan; Voogt, Joke
2015Teacher design knowledge and beliefs for technology enhanced learning materials in early literacy: Four portraitsBoschman, Ferry; McKenney, Susan; Pieters, Jules; Voogt, Joke
2014Teacher Design Knowledge for Technology Enhanced LearningMcKenney, Susan
2014Teacher design knowledge for technology enhanced learning: A framework for investigating assets and needsMcKenney, Susan; Kali, Yael; Markauskaite, Lina; Voogt, Joke
2015Teacher Design Knowledge for Technology Enhanced Learning: A framework for investigating assets and needsMcKenney, Susan; Kali, Yael; Markauskaite, Lina; Voogt, Joke