Open Universiteit

Browsing by Author Mooij, Ton

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 27 to 46 of 93 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
24-Sep-2012ICT supporting the assessment, explanation, and reduction possibilities of severity of violence experienced by secondary pupilsMooij, Ton
16-Sep-2014ICTs to improve learning and researchMooij, Ton
25-Feb-2013Ik heb een droomMooij, Ton
Oct-2008Inclusief hoogbegaafdheidMooij, Ton
2-Sep-2011Informatietechnologisch ontwerp van een PDKS®: begrippen, structuur, werkwijzen en gebruik in de praktijkMooij, Ton; Berens, Pauline
4-Oct-2011Information Literacy and technology to improve learning and educationMooij, Ton; Smeets, Ed
23-Jul-2014Inhoud en ontwikkeling van optimaal onderwijs voor cognitief hoogbegaafde leerlingen in het voortgezet onderwijsMooij, Ton
9-Nov-2015Interactional multi-level investigation into pupil behaviour, achievement, competence, and orientation in educational situationMooij, Ton
3-Sep-2012Kwaliteitsbeoordeling van scholen primair onderwijs: Het correctiemodel van de inspectie vergeleken met alternatieve modellenMooij, Ton; Roeleveld, Jaap; Fettelaar, Daan; Ledoux, Guuske
2-Feb-2007Learning for Self-regulation: Improving Instructional Benefits for Pupils, Teachers, Parents, Schools, and Society At LargeMooij, Ton
2-Feb-2007Learning for self-regulation: Improving instructional benefits for pupils, teachers, parents, schools, and society at largeMooij, Ton
Apr-2012Masterclass: Excellentie in het onderwijs.Mooij, Ton
17-Dec-2012Model of excellent kindergarten learning for excellent pupilsDijkstra, Elma; Mooij, Ton; Kirschner, Paul A.
18-Dec-2012Model of Excellent Kindergarten Learning for Excellent PupilsDijkstra, Elma; Mooij, Ton; Kirschner, Paul A.
2-Jul-2012Model voor Excellent voor cognitief excellente leerlingen in de onderbouw PODijkstra, Elma; Mooij, Ton; Kirschner, Paul A.
5-Aug-2013Modellen voor zelfregulerend werken aan onderwijsprojecten en thema’s door cognitief (hoog)begaafde leerlingen in het basis- en voortgezet onderwijsMooij, Ton
23-Feb-2012A Mokken scale to assess secondary pupils’ experience of violence in terms of severityMooij, Ton
11-Nov-2010Multilevel aspects of social cohesion of secondary schools and pupils’ feelings of safetyMooij, Ton; Smeets, Ed; De Wit, Wouter
4-Oct-2011Multilevel ICT design to support education and learning: Theory and practiceMooij, Ton; Maas, Renske
Aug-2004Naar verantwoorde zelfregulatie in opvoeding, onderwijs en diagnostiek.Mooij, Ton