Open Universiteit

Browsing by Author Mooij, Ton

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 48 to 67 of 67 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
21-Oct-2013Regulier onderwijs en cognitief hoogbegaafde leerlingen: Van te late ad-hocreactie naar systematische optimaliseringMooij, Ton
7-Apr-2015Relevance of student and contextual school variables in explaining a student’s severity of violence experiencedMooij, Ton
10-Sep-2012School and pupil effects on secondary pupils’ feelings of safety in school, around school, and at homeMooij, Ton; Fettelaar, Daan
7-Apr-2015School indicators of violence experienced and feeling unsafe of Dutch LGB versus non-LGB secondary students and staff, 2006 - 2010.Mooij, Ton
1-Jun-2015School is veilig, maar minder voor homo´sSijbers, Rob; Mooij, Ton; De Wit, Wouter; Fettelaar, Daan
7-Jul-2011Schoolontwikkeling en optimaliseren van leerprocessenMooij, Ton
14-May-2012Schoolontwikkeling en optimaliseren van leerprocessenMooij, Ton
9-Nov-2010Schoolontwikkeling en optimalisering van leerprocessenMooij, Ton
9-Nov-2015Schoolproblemen en uitval in het voortgezet onderwijsMooij, Ton
11-Nov-2010Secondary school teachers’ personal and school characteristics, experience of violence, and perceived violence motivesMooij, Ton
16-May-2013Seksuele geaardheid, ervaren geweld en gevoelens van onveiligheid van schoolpersoneel en leerlingenMooij, Ton
1-Jun-2015Self-regulated and technology-enhanced learning: a European perspectiveMooij, Ton; Steffens, Karl; Andrade, Maureen Snow
21-Jul-2014Self-regulated and technology-enhanced learning: a European perspectiveMooij, Ton; Steffens, Karl; Andrade, Maureen Snow
9-Sep-2013Succesfactoren en belemmeringen in scholen bij realisatie van onderwijs voor excellente kleutersDijkstra, Elma; Walraven, Amber; Mooij, Ton; Kirschner, Paul A.
24-Sep-2012Theoretical and practical aspects of self-regulated learning in technology enhanced preschools and primary classroomsMooij, Ton
23-Jul-2014Towards optimal education including self-regulated learning in technology-enhanced preschools and primary schoolsMooij, Ton; Dijkstra, Elma; Walraven, Amber; Kirschner, Paul A.
19-Oct-2009Towards systemic support of pupils with emotional and behavioural disordersMooij, Ton; Smeets, Ed
30-Nov-2011Verschil tussen hoogbegaafd en excellent. Naar optimaal onderwijsMooij, Ton
7-May-2012Via excellente leerlingen naar excellente scholenMooij, Ton
9-Nov-2015Wordt het studiehuis volgens tekening gebouwd?Mooij, Ton