Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >

Browsing by Author Van Merriënboer, Jeroen

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 34 to 53 of 109
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
25-Sep-2012Expertise differences in air traffic control: An eye-tracking studyVan Meeuwen, Ludo; Jarodzka, Halszka; Brand-Gruwel, Saskia; Kirschner, Paul A.; De Bock, Jeano; Van Merriënboer, Jeroen
30-Nov-2010An expertise reversal effect of segmentation in learning from animated worked-out examplesSpanjers, Ingrid; Wouters, Pieter; Van Gog, Tamara; Van Merriënboer, Jeroen
23-Jun-2011Expertiseontwikkeling voor een visuele taak: Oogbewegingen, verbale rapporten en ruimtelijk inzicht in luchtverkeersleidingVan Meeuwen, Ludo; Jarodzka, Halszka; Brand-Gruwel, Saskia; Kirschner, Paul A.; De Bock, Jeano; Van Merriënboer, Jeroen
2002Exploring teacher's instructional design practices from a systems design perspectiveHoogveld, Bert; Paas, Fred; Jochems, Wim; Van Merriënboer, Jeroen
22-Dec-2011The Fit between Students’ Lesson Perceptions and Desires: Relations with Student Characteristics and the Importance of MotivationKönings, Karen; Brand-Gruwel, Saskia; Van Merriënboer, Jeroen
16-Aug-2012Het activeren van voorkennis afhankelijk van de expertise van de studentWetzels, Sandra; Kester, Liesbeth; Van Merriënboer, Jeroen
2-Jul-2012Het Interuniversitair Centrum voor Onderwijswetenschappen: De periode 2006-2011 nader bekekenBeishuizen, Jos; Dolmans, Diana; Van Driel, Jan; Wopereis, Iwan; Van Merriënboer, Jeroen
12-Dec-2012Het Interuniversitair Centrum voor Onderwijswetenschappen: terugblik en vooruitblikBeishuizen, Jos; Dolmans, Diana; Van Driel, Jan; Wopereis, Iwan; Van Merriënboer, Jeroen
8-Jun-2005Het ontwerpen van leertaken binnen de wetenschappen: Four-components instructional design als generatief ontwerpmodelVan Merriënboer, Jeroen
17-Jan-2013Hoe ontwerp je eigentijds beroepsonderwijs?Hoogveld, Bert; Van Bemmelen, Monique; Taminiau, Bettine; Van Bussel, Roy; Kester, Liesbeth; Koper, Rob; Gijselaers, Jérôme; Bahreini, Kiavash; De Vries, Fred; Berkhout, Jeroen; Storm, Jeroen; Kirschner, Paul A.; Van Merriënboer, Jeroen
14-Sep-2006How Expert Designers DesignKirschner, Paul A.; Carr, Chad; Van Merriënboer, Jeroen; Sloep, Peter
4-Nov-2010Improvising in music: A learning biography study to reveal skill acquisitionWopereis, Iwan; Van Merriënboer, Jeroen; Kirschner, Paul A.
Aug-2010Indicators for successful learning in air traffic control trainingVan Meeuwen, Ludo; Brand-Gruwel, Saskia; Van Merriënboer, Jeroen; De Bock, Jeano; Kirschner, Paul A.
2-Nov-2010The influence of prior knowledge on the retrieval-directed function of note taking in prior knowledge activationWetzels, Sandra; Kester, Liesbeth; Van Merriënboer, Jeroen; Broers, Nick
15-Jan-2013Influences of medical expertise on visual diagnosis in pathologyJaarsma, Thomas; Jarodzka, Halszka; Nap, Marius; Van Merriënboer, Jeroen; Boshuizen, Els
2004Information presentation and troubleshooting in electrical circuitsKester, Liesbeth; Kirschner, Paul A.; Van Merriënboer, Jeroen
29-Jan-2012Innovatief onderwijs in de praktijkHoogveld, Bert; Janssen-Noordman, Ameike; Van Merriënboer, Jeroen; Zwanenburg, Wilbert; Bruin, Cobie; Steinen, Henny; Thys, Agna; Van Buuren, Hans; Fastré, Greet; Kicken, Wendy; Bertisen, Ron; Wopereis, Iwan; Brand-Gruwel, Saskia; Klatter, Ellen; Pijnenburg, Adri; Jansen, Hans; Merkx, Nienke; Bekker, Ruth; Van Faassen, Diny; Halfens, Jos; Van den Broek-Van den Boorn, Monique; Gerards-Last, Dorien; Nelissen-De Vos, Yolande
27-Oct-2010Instructional Control of Cognitive Load in the Design of Complex Learning EnvironmentsKester, Liesbeth; Paas, Fred; Van Merriënboer, Jeroen
2004Instructional design for integrated e-learningVan Merriënboer, Jeroen; Bastiaens, Theo; Hoogveld, Bert
28-Dec-2004Integrated e-learningJochems, Wim; Van Merriënboer, Jeroen; Koper, Rob
Showing results 34 to 53 of 109
< previous   next >

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback