Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace Open Universiteit
Browsing by Author Van Strien, Johan
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 2 to 17 of 17
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
2014
Dealing with conflicting information from multiple nonlinear texts: Effects of prior attitudes
Van Strien, Johan
;
Brand-Gruwel, Saskia
;
Boshuizen, Els
10-Sep-2012
Do prior attitudes influence epistemic cognition while reading conflicting information?
Van Strien, Johan
;
Brand-Gruwel, Saskia
;
Boshuizen, Els
2017
Effecten van programmeeronderwijs op computational thinking: een reviewstudie
Voogt, Joke
;
Brand-Gruwel, Saskia
;
Van Strien, Johan
2017
Effects of domain-specific epistemic beliefs and prior attitudes on source rankings
Brand-Gruwel, Saskia
;
Van Strien, Johan
;
Kurvers, Sander
30-Nov-2011
Epistemologische opvattingen van leerlingen uit 5-vwo: ontwikkeling en validatie van een instrument
Van Strien, Johan
;
Bijker, Monique
;
Brand-Gruwel, Saskia
;
Boshuizen, Els
2016
Het beoordelen van de kwaliteit van rubrics
Van Strien, Johan
;
Joosten-ten Brinke, Desirée
2016
How attitude strength biases information processing and evaluation on the web
Van Strien, Johan
;
Kammerer, Yvonne
;
Brand-Gruwel, Saskia
;
Boshuizen, Els
10-Dec-2015
Information problem solving instruction: An overview of 21st century research
Wopereis, Iwan
;
Frerejean, Jimmy
;
Testers, Laurent
;
Van Strien, Johan
;
Walhout, Jaap
;
Brand-Gruwel, Saskia
1-Dec-2011
Integrating conflicting information from multiple texts: Effects of prior attitudes and text format
Van Strien, Johan
;
Brand-Gruwel, Saskia
;
Boshuizen, Els
27-Jun-2012
Invloed van mening en tekstformat op integratie van tegenstrijdige informatie uit meerdere teksten
Van Strien, Johan
;
Brand-Gruwel, Saskia
;
Boshuizen, Els
29-Nov-2011
Lezen op het internet:een theoretisch kader
Van Strien, Johan
;
Brand-Gruwel, Saskia
;
Boshuizen, Els
7-Feb-2012
Lifelong learning in the professions: Differences between psychologists, educational scientists and managers. A comparison of three modelling techniques, using one database
Bijker, Monique
;
Van der Klink, Marcel
;
Boshuizen, Els
;
Tempelaar, Dirk
;
Van der Vleuten, Cees
;
Van Strien, Johan
Jul-2012
Measuring Sophistication of Epistemic Beliefs Using Rasch Analysis
Van Strien, Johan
;
Bijker, Monique
;
Brand-Gruwel, Saskia
;
Boshuizen, Els
1-Dec-2011
Reading on the World Wide Web: Dealing with conflicting information from multiple sources
Van Strien, Johan
;
Brand-Gruwel, Saskia
;
Boshuizen, Els
Oct-2016
Teachers’ professional vision for classroom management
Van Driel, Sharisse
;
Jarodzka, Halszka
;
Van Strien, Johan
;
Brand-Gruwel, Saskia
Aug-2017
Teachers’ professional vision for classroom management: A data paper on a cross sectional and longitudinal expertise project
Van Driel, Sharisse
;
Jarodzka, Halszka
;
Crasborn, Frank
;
Van Strien, Johan
;
Brand-Gruwel, Saskia