Open Universiteit

Browsing by Author Voogt, Joke

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 4 to 23 of 44 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
28-Dec-2012Design research in early literacy within the zone of proximal implementationMcKenney, Susan; Kirschner, Paul A.; Voogt, Joke
2012Design research in early literacy within the zone of proximal implementationMcKenney, Susan; Kirschner, Paul A.; Voogt, Joke
30-Dec-2011Docenten als (her)ontwerpers van een ICT-rijk curriculum voor beginnende geletterdheidCviko, Amina; McKenney, Susan; Voogt, Joke
16-Feb-2012Exploring Practical Knowledge of Teachers as Designers of ICT rich Learning Environments for Early Literacy Development: unraveling a messy constructBoschman, Ferry; McKenney, Susan; Voogt, Joke
2015Exploring teacher roles and pupil outcomes in technology-rich early literacy learningCviko, Amina; McKenney, Susan; Voogt, Joke
2015Exploring teachers' use of TPACK in design talk: The collaborative design of technology-rich early literacy activitiesBoschman, Ferry; McKenney, Susan; Voogt, Joke
4-Feb-2012Facilitating digital video production in the language arts curriculumMcKenney, Susan; Voogt, Joke
27-Dec-2012A framework for studying teacher learning by designVoogt, Joke; McKenney, Susan; Janssen, Fred; Berry, Amanda; Kicken, Wendy; Coenders, Fer
2014ICT en beginnende geletterdheid: Richtlijnen voor het PABO curriculumBelo, Nelleke; McKenney, Susan; Voogt, Joke
12-Aug-2013ICT en de ontwikkeling van beginnende geletterdheid bij kleuters: Een Delphi-studie naar de benodigde kennisbasis voor lerarenBelo, Nelleke; McKenney, Susan; Voogt, Joke
2014ICT en de ontwikkeling van beginnende geletterdheid bij kleuters: Richtlijnen voor het PABO curriculumBelo, Nelleke; McKenney, Susan; Voogt, Joke
2015ICT met meerwaarde: Laat je niet verleiden door techniek alleenMcKenney, Susan; Voogt, Joke
24-Jan-2013Leerkrachten als ontwerpers van een ICT-rijke leeromgeving voor beginnende geletterdheid: onderzoek naar het proces van gezamenlijke besluitvormingBoschman, Ferry; McKenney, Susan; Voogt, Joke
24-Jan-2013Leerkrachten als ontwerpers van een ICT-rijke leeromgeving: Effecten op professionele ontwikkelingBoschman, Ferry; McKenney, Susan; Voogt, Joke
2014Linking research and practice through teacher communities: A place where formal and practical knowledge meet?Pareja Roblin, Natalie; Ormel, Bart; McKenney, Susan; Voogt, Joke; Pieters, Jules
18-Dec-2012Naar nieuwe samenwerkingsvormen tussen onderwijsonderzoek en onderwijspraktijkVoogt, Joke; McKenney, Susan; Fisser, Petra; Van Braak, Johan
18-Jul-2013Naar nieuwe vormen van kennis productie en -benuttingPieters, Jules; Voogt, Joke; McKenney, Susan; De Vries, Bregje; Westbroek, Hanna; Pareja Roblin, Natalie; Handelzalts, Adam; Walraven, Amber; Ormel, Bart
24-Jan-2013Optimalisatie van de rol van docenten bij de inrichting van een effectieve ICT-rijke leeromgeving voor beginnende geletterdheidCviko, Amina; McKenney, Susan; Voogt, Joke
30-Dec-2011Praktijkkennis van leerkrachten als ontwerpers van een ICT rijke leeromgevingBoschman, Ferry; McKenney, Susan; Voogt, Joke
26-Nov-2012De R&D functie in het onderwijs: Drie modellen voor kennisbenutting en –productieVoogt, Joke; McKenney, Susan; Pareja Roblin, Natalie; Ormel, Bart; Pieters, Jules