Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace Open Universiteit
Browsing by Author Voogt, Joke
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 13 to 32 of 45
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2014
ICT en beginnende geletterdheid: Richtlijnen voor het PABO curriculum
Belo, Nelleke
;
McKenney, Susan
;
Voogt, Joke
12-Aug-2013
ICT en de ontwikkeling van beginnende geletterdheid bij kleuters: Een Delphi-studie naar de benodigde kennisbasis voor leraren
Belo, Nelleke
;
McKenney, Susan
;
Voogt, Joke
2014
ICT en de ontwikkeling van beginnende geletterdheid bij kleuters: Richtlijnen voor het PABO curriculum
Belo, Nelleke
;
McKenney, Susan
;
Voogt, Joke
2015
ICT met meerwaarde: Laat je niet verleiden door techniek alleen
McKenney, Susan
;
Voogt, Joke
24-Jan-2013
Leerkrachten als ontwerpers van een ICT-rijke leeromgeving voor beginnende geletterdheid: onderzoek naar het proces van gezamenlijke besluitvorming
Boschman, Ferry
;
McKenney, Susan
;
Voogt, Joke
24-Jan-2013
Leerkrachten als ontwerpers van een ICT-rijke leeromgeving: Effecten op professionele ontwikkeling
Boschman, Ferry
;
McKenney, Susan
;
Voogt, Joke
2014
Linking research and practice through teacher communities: A place where formal and practical knowledge meet?
Pareja Roblin, Natalie
;
Ormel, Bart
;
McKenney, Susan
;
Voogt, Joke
;
Pieters, Jules
18-Dec-2012
Naar nieuwe samenwerkingsvormen tussen onderwijsonderzoek en onderwijspraktijk
Voogt, Joke
;
McKenney, Susan
;
Fisser, Petra
;
Van Braak, Johan
18-Jul-2013
Naar nieuwe vormen van kennis productie en -benutting
Pieters, Jules
;
Voogt, Joke
;
McKenney, Susan
;
De Vries, Bregje
;
Westbroek, Hanna
;
Pareja Roblin, Natalie
;
Handelzalts, Adam
;
Walraven, Amber
;
Ormel, Bart
24-Jan-2013
Optimalisatie van de rol van docenten bij de inrichting van een effectieve ICT-rijke leeromgeving voor beginnende geletterdheid
Cviko, Amina
;
McKenney, Susan
;
Voogt, Joke
30-Dec-2011
Praktijkkennis van leerkrachten als ontwerpers van een ICT rijke leeromgeving
Boschman, Ferry
;
McKenney, Susan
;
Voogt, Joke
26-Nov-2012
De R&D functie in het onderwijs: Drie modellen voor kennisbenutting en –productie
Voogt, Joke
;
McKenney, Susan
;
Pareja Roblin, Natalie
;
Ormel, Bart
;
Pieters, Jules
27-Dec-2012
Research-practice interactions as reported in recent design research studies: Still promising, still hazy
Ormel, Bart
;
Pareja Roblin, Natalie
;
McKenney, Susan
;
Voogt, Joke
;
Pieters, Jules
14-Jan-2014
The teacher as re-designer of technology integrated activities for an early literacy curriculum
Cviko, Amina
;
McKenney, Susan
;
Voogt, Joke
2015
Teacher design knowledge and beliefs for technology enhanced learning materials in early literacy: Four portraits
Boschman, Ferry
;
McKenney, Susan
;
Pieters, Jules
;
Voogt, Joke
2015
Teacher Design Knowledge for Technology Enhanced Learning: A framework for investigating assets and needs
McKenney, Susan
;
Kali, Yael
;
Markauskaite, Lina
;
Voogt, Joke
2014
Teacher design knowledge for technology enhanced learning: A framework for investigating assets and needs
McKenney, Susan
;
Kali, Yael
;
Markauskaite, Lina
;
Voogt, Joke
2015
Teacher Design Knowledge for Technology Enhanced Learning: An ecological framework for investigating assets and needs
McKenney, Susan
;
Kali, Yael
;
Mauriskite, Lina
;
Voogt, Joke
2014
Teacher Design Knowledge for Technology Enhanced Learning: An ecological framework for investigating assets and needs
McKenney, Susan
;
Kali, Yael
;
Markauskaite, Lina
;
Voogt, Joke
29-Jan-2012
Teacher design of technology for emergent literacy: An explorative feasibility study
McKenney, Susan
;
Voogt, Joke