Open Universiteit

Browsing by Author De Laat, Maarten

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 23  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
1-Sep-2017Designing for situated knowledge: methodological issues and moreMartens, Rob; De Laat, Maarten; Verjans, Steven
22-Dec-2014Dimensies en indicatoren van sociaal leren in een pabo leernetwerkVrieling, Emmy; Van den Beemt, Antoine; De Laat, Maarten
Mar-2015Dimensies van sociaal leren in een paboleernetwerk.Vrieling, Emmy; De Laat, Maarten; Besselink, Eric; Ubbink, Marieke
2014Een aantrekkelijke leeromgeving voor schoolleiders. Onderzoek naar het non- en informeel leren van schoolleiders in het voortgezet onderwijs [an attractive learning environment for school leaders. Research about the non- and informal learning of school leaders in secondary schools]Hulsbos, Frank; Evers, Arnoud; Kessels, Joseph; De Laat, Maarten
2016Evaluation of the functional status of learning networks based on the dimensions defining communities of practiceMeijs, Celeste; Prinsen, Fleur; De Laat, Maarten
2016Facilitation of social learning in teacher education: the ‘Dimensions of Social LearningDe Laat, Maarten; Vrieling, Emmy; Van den Beemt, Antoine
25-May-2016Innovatiewerkplaatsen Multidisciplinaire lerende netwerken voor regionale innovatie.Nijland, Femke; De Laat, Maarten; Delies, Ineke; Hendriksen, Marjolanda; Veldman, Judith; Kasper, Johan
25-May-2016Innovatiewerkplaatsen Multidisciplinaire lerende netwerken voor regionale innovatie.Nijland, Femke; De Laat, Maarten; Delies, Ineke; Hendriksen, Marjolanda; Veldman, Judith; Kasper, Johan
2014Investigating the social configuration of a community to understand how networked learning activities take place: The OERu case studySchreurs, Bieke; Van den Beemt, Antoine; Prinsen, Fleur; De Laat, Maarten; Witthaus, Gaby; Conole, Grainne
2014An investigation into social learning activities by practitioners in open educational practicesSchreurs, Bieke; Van den Beemt, Antoine; Prinsen, Fleur; Witthaus, Gabi; Conole, Graine; De Laat, Maarten
14-May-2015New learning opportunities in a networked world: Developing a research agenda on innovative uses of ICTs for learning and teaching.Kirschner, Paul A.; Boon, Jo; Janssen, José; Prinsen, Fleur; McKenney, Susan; Kester, Liesbeth; Stoyanov, Slavi; Westera, Wim; Specht, Marcus; De Laat, Maarten; Kalz, Marco; Drachsler, Hendrik
20-Sep-2016Practice-based research methods to guide designing for situated (networked) learningDe Laat, Maarten; Verjans, Steven; Dohn, Nina Bonderup; Martens, Rob
Jan-2012Praktijkgericht wetenschappelijk onderzoek. Manifest.Martens, Rob; Kessels, Joseph; De Laat, Maarten; Ros, Anje
12-Apr-2012Proceedings of the Eighth International Conference on Networked Learning 2012Hodgson, Vivien; Jones, Chris; De Laat, Maarten; McConnell, David; Ryberg, Thomas; Sloep, Peter
May-2012Sociaal leerkapitaal van de organisatie in kaart gebracht: Zicht op informele kennisMeijs, Celeste; Wassink, Hartger; De Laat, Maarten
Mar-2013Sociaal leren: Past dat bij mij?Meijs, Celeste; De Laat, Maarten
2014Social learning analytics: Navigating the changing settings of higher education.De Laat, Maarten; Prinsen, Fleur
2016Social learning as approach for teacher professional development; how well does it suit them?Meijs, Celeste; Prinsen, Fleur; De Laat, Maarten
2012Social Network Analyses (SNA) as a method to study the structure of contacts within teams of a school for secondary educationMeijs, Celeste; De Laat, Maarten
Jun-2012Sociale netwerk analyse (SNA) als middel om team contacten van leerkrachten in kaart te brengenMeijs, Celeste; De Laat, Maarten