Open Universiteit

Browsing by Author Kreijns, Karel

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 24  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
Mar-2017An alternative approach for measuring MOOC success based on participant's intentionsHenderikx, Maartje; Kreijns, Karel; Kalz, Marco
Dec-2016Alternative perspectives on MOOC successKreijns, Karel; Henderikx, Maartje
31-Oct-2016Challenges & opportunities for Open Online Education – A group concept mapping studySchophuizen, Martine; Kreijns, Karel; Stoyanov, Slavi; Kalz, Marco
Oct-2016The determination of success in MOOCs and the role of participants' intentionsKalz, Marco; Henderikx, Maartje; Kreijns, Karel
Oct-2016Does digital competence and occupational setting influence MOOC participation? Evidence from a cross-course surveyCastaño-Muñoz, Jonatan; Kreijns, Karel; Kalz, Marco; Punie, Yves
27-May-2016Dropout een probleem? Een kwestie van perspectiefHenderikx, Maartje; Kreijns, Karel; Kalz, Marco
Aug-2017Eliciting the challenges and opportunities organizations face when delivering open online education: A group-concept mapping studySchophuizen, Martine; Kreijns, Karel; Stoyanov, Slavi; Kalz, Marco
20-May-2017Implementation intention and how it affects goal achievement in MOOCsKreijns, Karel; Kalz, Marco; Castaño-Munoz, Jonatan; Punie, Yves
2-Jul-2015Job Demands, Job Resources, and Flexible Competence: The Mediating Role of Teachers’ ProfessionEvers, Arnoud; Van der Heijden, Béatrice; Kreijns, Karel; Vermeulen, Marjan
Jun-2017Kansen en uitdagingen voor open online onderwijs en implicaties voor de organisatorische inrichting van Nederlandse hoger onderwijs instellingenSchophuizen, Martine; Kreijns, Karel; Stoyanov, Slavi; Kalz, Marco
Jun-2010Measuring perceived social presence in distributed learning groupsKreijns, Karel; Kirschner, Paul A.; Jochems, Wim; Van Buuren, Hans
2016MOOCs; vanwaar al die ophef?Henderikx, Maartje; Kreijns, Karel
21-Apr-2011An Organizational and Task Perspective Model Aimed at Enhancing Teachers’ Professional Development and Occupational ExpertiseEvers, Arnoud; Van der Heijden, Béatrice; Kreijns, Karel; Gerrichhauzen, John
Feb-2017Organizational challenges and opportunities for Open Online Education: Results of a group-concept mapping studySchophuizen, Martine; Kreijns, Karel; Stoyanov, Slavi; Kalz, Marco
8-Mar-2017Organizational challenges and opportunities for Open Online Education: Results of a group-concept mapping studySchophuizen, Martine; Kreijns, Karel; Stoyanov, Slavi; Kalz, Marco
Nov-2016The predictive value of motivation, education and support on the number of MOOCs enrolledKreijns, Karel; Kalz, Marco
30-Sep-2015Quiz: Past onderzoek doen bij mij?Meijs, Celeste; Evers, Arnoud; Vermeulen, Marjan; Kreijns, Karel
Jun-2015Quiz: Past onderzoek doen bij mij? Instrument om de onderzoeksgeest van leraren vast te stellen.Meijs, Celeste; Kreijns, Karel
28-Sep-2017Refining success and dropout in massive open online courses based on the intention–behaviour gapHenderikx, Maartje; Kreijns, Karel; Kalz, Marco
31-Oct-2016Refining Success and Dropout in MOOCs Based on the Intention-Behaviour GapHenderikx, Maartje; Kreijns, Karel; Kalz, Marco