Open Universiteit

Browsing by Author Meijs, Celeste

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 22  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
201313: Resultaten: generieke bevindingen vraagsturingsprojecten 2010-2012.Vinken, Henk; Nielissen, Ge; Meijs, Celeste; Diepstraten, Isabelle
30-Jun-2015Doeloriëntatie en studiesucces in het volwassen afstandsonderwijsNeroni, Joyce; Kirschner, Paul A.; Meijs, Celeste; De Groot, Renate
2012Een kijkje bij het leernetwerk Onderwijs op MaatKorenhof, Monique; De Kruif, Renee; Meijs, Celeste
2016Evaluation of the functional status of learning networks based on the dimensions defining communities of practiceMeijs, Celeste; Prinsen, Fleur; De Laat, Maarten
Jun-2016Inter-individual differences in how presentation modality affects verbal learning performance in children aged 5 to 16Meijs, Celeste; Hurks, Petra P.M.; Wassenberg, Renske; Feron, Frans J.M.; Jolles, Jelle
Feb-2013De Netwerk Barometer: hoe onderhoud je een leernetwerk.De Kruif, Renee; Korenhof, Monique; Meijs, Celeste
30-Sep-2015Quiz: Past onderzoek doen bij mij?Meijs, Celeste; Evers, Arnoud; Vermeulen, Marjan; Kreijns, Karel
Jun-2015Quiz: Past onderzoek doen bij mij? Instrument om de onderzoeksgeest van leraren vast te stellen.Meijs, Celeste; Kreijns, Karel
1-Jun-2017De relatie tussen presentatie modaliteit en verbaal leerprestatie in kinderen van 5 tot 16 jaarMeijs, Celeste; Van der Wurff, Inge
May-2016De relatie tussen presentatie modaliteit en verbaal leerprestatie in kinderen van 5 tot 16 jaar.Meijs, Celeste; Hurks, Petra
May-2016De relatie tussen presentatie modaliteit en verbaal leerprestatie in kinderen van 5 tot 16 jaar.Meijs, Celeste; Hurks, Petra
2013Serial and subjective clustering on a verbal learning test (VLT) in children aged 5–15: The nature of subjective clusteringMeijs, Celeste; Hurks, Petra; Rozendaal, Nico; Jolles, Jelle
May-2012Sociaal leerkapitaal van de organisatie in kaart gebracht: Zicht op informele kennisMeijs, Celeste; Wassink, Hartger; De Laat, Maarten
Mar-2013Sociaal leren: Past dat bij mij?Meijs, Celeste; De Laat, Maarten
2016Social learning as approach for teacher professional development; how well does it suit them?Meijs, Celeste; Prinsen, Fleur; De Laat, Maarten
2012Social Network Analyses (SNA) as a method to study the structure of contacts within teams of a school for secondary educationMeijs, Celeste; De Laat, Maarten
Jun-2012Sociale netwerk analyse (SNA) als middel om team contacten van leerkrachten in kaart te brengenMeijs, Celeste; De Laat, Maarten
12-May-2017Structuur in het onderwijs is essentieelMeijs, Celeste
Jun-2015TiP: Toolkit instrumenten Praktijkonderzoek: een onderzoek naar de bruikbaarheid voor docenten en studenten/leerlingen.Meijs, Celeste; Evers, Arnoud
23-Aug-2017Updating and not shifting predicts learning performance in young and middle-aged adultsGijselaers, Jérôme; Meijs, Celeste; Neroni, Joyce; Kirschner, Paul A.; De Groot, Renate