Open Universiteit

Browsing by Subject formatief toetsen

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Beter schrijven door self- en peer assessment?Meusen-Beekman, Kelly M.; Joosten-ten Brinke, Desirée; Boshuizen, Els H.P.A.
2017Formatief toetsenJoosten-ten Brinke, Desirée; Sluijsmans, Dominique
19-Sep-2017Formatief Toetsen van Levensvisie.Cornelisse, Rafaël
5-Nov-2013Het testing-effectDirkx, Kim
2013Hoe balanceer je formatief en summatief toetsen?Joosten-ten Brinke, Desirée; Kester, Liesbeth; Geitz, Gerry; Meusen-Beekman, Kelly; Wolff, Charlotte; Gijselaars, Jérôme; Berkhout, Jeroen; Vos, Marcel
2013Hoe draagt formatief toetsen bij aan het ondersteunen van de overgang tussen basisonderwijs en voortgezet onderwijs door vroege training van zelfregulatie vaardigheden bij basisschoolleerlingen? [How does formative assessment supports the transition between primary and secondary education?]Meusen-Beekman, Kelly; Joosten-ten Brinke, Desirée; Boshuizen, Els
2016De retentie van zelfregulatie, motivatie en self-efficacy in het voortgezet onderwijs na formatieve assessments in het basisonderwijsMeusen-Beekman, Kelly; Joosten-ten Brinke, Desirée; Boshuizen, Els
21-Jan-2013Toekomstbestendig toetsen: effectief gebruik van formatief beoordelenJoosten-ten Brinke, Desirée; Sluijsmans, Dominique
30-Jun-2014Tussentijds toetsen leidt tot gerichter lerenDirkx, Kim
22-Apr-2016Viewbrics: Formatief evalueren van complexe vaardigheden middels ‘video-rubrics’ in het Voortgezet OnderwijsRusman, Ellen; Ackermans, Kevin