Open Universiteit

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1154 to 1173 of 5982 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
19-Apr-2008Doel bereiken en doelverschuiving: een onderzoek naar de relatie tussen de verkoop van de deelneming CIB en het deelnemingenbeleid van de VNGBrouwer, SBH
Nov-2008Doelgericht (her)ontwerpen van organisatiegrens overstijgende processenHoeven, John van der
21-May-2013Doelgericht Leren binnen het Basisonderwijs. Een onderzoek naar de effecten van doelgericht leren op het gebruik van de zelfregulerendeHendriks, Melchior
19-Nov-2012Doelgericht studerenPuls, Jurjen; Verstappen, Ine; Wagemans, Leo
17-Dec-2013Doelgericht werken aan gecijferdheid. De effectiviteit van de Werkmap Gecijferd bewustzijn bij de ontwikkeling van de voorbereidende rekenvaardigheid van kleutersHuizenga - van den Brink, Marian
2015Doeloriëntatie en Leren in het Werk Het verband tussen doeloriëntatie en leren in het werk en de invloed van het leerpotentieel van de werkplek en leeftijdWielaard-Manni, Ilse
30-Jun-2015Doeloriëntatie en studiesucces in het volwassen afstandsonderwijsNeroni, Joyce; Kirschner, Paul A.; Meijs, Celeste; De Groot, Renate
2002Doeltreffendheid van zorgverleners in het omgaan met agressief gedrag van ouderen in relatie tot burnoutEvers, Will; Brouwers, André; Tomic, Welko
Feb-2009Does (in)formal learning enhance employability?Van der Heijden, Beate; Boon, Jo; Van der Klink, Marcel; Meijs, Ely
27-Jun-2006Does an Interface with Less Assistance Provoke More Thoughtful Behavior?Van Nimwegen, Christof; Van Oostendorp, Herre; Burgos, Daniel; Koper, Rob
2008Does Commitment Make Sense?Vrieling, Christiaan
2008Does Commitment Make Sense?Vrieling, Christiaan
2005Does Equity Sensitivity Moderate the Relationship Between Self-Efficacy Beliefs and Teacher Burnout?Evers, W.; Brouwers, A.; Tomic, W.
20-Nov-2014Does Implicit Conscientiousness predict Job Performance?Collaris, Jorg
22-Sep-2011Does sharing information benefit all?: the learning supply chainBragt, F van
2015Does tagging improve the navigation of online recorded lectures by students?Gorissen, Pierre; Van Bruggen, Jan; Jochems, Wim
Apr-2012Does the phenomenon of Open Educational Resources lead to new didactic model? “It depends”Didderen, Wim; Verjans, Steven
4-Jul-2009Does traditional e-learning still fit the knowledge society? Quality issues.Sloep, Peter
2007Doing worse, but feeling happy: Social comparison and identification in response to upward and downward targetsGroothof, H. A. K.; Siero, F. W.; Buunk, A. P.
31-Oct-2007A Domain-specific Modeling Approach to the Development of Online Peer AssessmentMiao, Yongwu; Koper, Rob