Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1268 to 1287 of 5047
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
29-Jan-2009EMERGOHummel, Hans; Van den Brink, Henk
14-Jan-2013EMERGOHummel, Hans
13-Jul-2011EMERGO - Methodology and toolkit for sustainable development of e-casesNadolski, Rob
19-Dec-2012EMERGO gamesNadolski, Rob
21-Nov-2012EMERGO gamesWestera, Wim
12-Dec-2012EMERGO gamesNadolski, Rob
27-Nov-2013EMERGO Serious Games: Design, Development & ResearchWestera, Wim
1-Feb-2010EMERGO Toolkit 2.0Slootmaker, Aad; Kurvers, Hub
3-Sep-2010EMERGO toolkit architectureSlootmaker, Aad; Kurvers, Hub
10-Dec-2009EMERGO toolkit demoSlootmaker, Aad
11-Dec-2009EMERGO workshop at SURF Summerschool 2009Van den Brink, Henk; Kurvers, Hub; Slootmaker, Aad
27-Aug-2007EMERGO: methodology and toolkit for efficient development of serious games in higher educationNadolski, Rob; Hummel, Hans; Van den Brink, Henk; Hoefakker, Ruud; Slootmaker, Aad; Kurvers, Hub; Storm, Jeroen
20-Dec-2000EML 1.0Koper, Rob; Hermans, Henry; Vogten, Hubert; Brouns, Francis; et al
26-Jan-2004EML and Learning DesignTattersall, Colin
29-Aug-2002EML and LMS related standardLoeffen, Arjan; Manderveld, Jocelyn; Koper, Rob
26-Jan-2004EML en IMS Learning Design: presentatie aan de NGITattersall, Colin
20-Sep-2006EML is dead, long live Learning DesignTattersall, Colin; Sloep, Peter
28-May-2004EML models of IMS Learning Design use casesManderveld, Jocelyn; Van den Berg, Bert; Hermans, Henry; Koper, Rob; Brouns, Francis
18-Dec-2003EML: van techniek naar didactiekHummel, Hans; Manderveld, Jocelyn; Weistra, Harm
11-Apr-2011‘Emo-eten': Een Kwestie van Gevoelens & Macht der Gewoonte? Een ESM-studie naar Affect en Gewoonte als Predictoren van SnackgedragMasolijn, Marion
Showing results 1268 to 1287 of 5047
< previous   next >

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback