Open Universiteit

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 2045 to 2064 of 7132 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
19-Sep-2011Factoren welke samenhangen met veranderingsbereidheid bij concessieovergangen in Nederlandse Openbaar Vervoersorganisaties: een casestudyPeek, B
9-Aug-2012Factorial Structure of the Existence ScaleBrouwers, Tomic, W. A.
2011FACTORIAL STRUCTURE OF THE EXISTENCE SCALEBrouwers, André; Tomic, Welko
2001THE FACTORIAL VALIDITY OF SCORES ON THE TEACHER INTERPERSONAL SELF-EFFICACY SCALEBrouwers, A.; Tomic, W.
23-Feb-2011Factoriële en inhoudsvaliditeit van de Mindful Attention Awareness Scale (MAAS) bij bezoekers van de protestantse kerk in NederlandHartog- Lukić, Adriana den
13-Feb-2017Factors having an effect on retailers' willingness to pay premium for socially and environmentally responsible fashion.Lauwers, K
Sep-2016Factsheet SOONER: Fundamenteel en begeleidend wetenschappelijk onderzoek naar open online onderwijs in het Nederlandse hoger onderwijsSchophuizen, Martine
19-Sep-2013De faillissementspauliana en het financieren van ondernemingen in fanciële moeilijkhedenEerkes, J.M.
2017De Faillissementswet, de Wet werk en zekerheid en de Wet op de Ondernemingsraden, een goede match?Doorn Bol Raap, D.M. van
2005Failure and Success Factors of Educational ICT Projects: A Group Concept Mapping ApproachWopereis, Iwan; Kirschner, Paul A.; Paas, Fred; Stoyanov, Slavi; Hendriks, Maaike
2-Dec-2014Falende Interpretatie? De Samenhang van Faalangst met InterpretatiebiasSchaaphok, Kornelis
Jul-2004Fecale verontreiniging langs de Nederlandse kust: nu en in de toekomst. Onderzoek uitgevoerd in opdracht van TNO-MEP, Den Helder.Cnossen, Alie; Goed, Robèr; Havenaar, Ron
May-2015Feedback Design in Multimodal Dialogue SystemsVan Rosmalen, Peter; Börner, Dirk; Schneider, Jan; Petukhova, Volha; Van Helvert, Joy
2006Feedback for general practitioners in training: Styles, quality and preferences.Prins, Frans; Sluijsmans, Dominique; Kirschner, Paul A.
1-Dec-2006Feedback model to support designers of blended learning coursesHummel, Hans
28-Jan-2014Feedbackaspecten & engagement. Een onderzoek naar de invloed van verschillende feedbackaspecten op engagement en de rol van een intrinsieke arbeidsoriëntatieWesterholt, R.D.
4-Dec-2006Feedbackmodel voor blended learningHummel, Hans; Roossink, Henk; De Croock, Marcel
2009Feelings of Existential Fulfilment and Burnout Among Secondary School TeachersLoonstra, B.; Brouwers, A.; Tomic, W.
2009Field dependence–independence and instructional-design effects on learners’ performance with a computer-modeling toolAngeli, Charoula; Valanides, Nicos; Kirschner, Paul A.
Jul-2003Filters op dieselauto’s. Is het wenselijk om in Nederland het toepassen van uitlaatfilters op dieselauto’s verplicht te stellen?Aardening, Pleun, (UM); Havenaar, Ron, (OU); Riksen, Cees, (UM); Steevens, Jessie, (UM)