Open Universiteit

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 3551 to 3570 of 6332 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
15-Dec-2016Meer halen uit je toetsen: formatief toetsen deel 1Joosten-ten Brinke, Desiree; Dirkx, Kim
9-Nov-2016Meer halen uit je toetsen: introductieJoosten-ten Brinke, Desiree; Dirkx, Kim
17-Nov-2016Meer halen uit je toetsen: matrijzen en leerdoelenDirkx, Kim
31-Oct-2012De meerwaarde van ICT in het onderwijsRubens, Wilfred
10-Oct-2013De meerwaarde van ict in het onderwijsleerproces. Professionaliseren over en met behulp van ictBrand, Mirjam; Rubens, Wilfred
8-Dec-2015De Meerwaarde van Tussentijdse Reflectie tijdens het Leren met een Logistieke SimulatorJongkind, Timon
29-Oct-2013Meet you in the elevator! Pitching yourself and your researchScheffel, Maren; B├Ârner, Dirk
17-Sep-2012Meetmodel voor de maturity van Business Rule Management - Meten om te wetenErp, Robert-Jan van
2015Megastallen in de varkenshouderij en volkgezondheid. Hoezo overheidsregulatie?Ooms-Schorn, H.H.
2015Memantine-additie aan Clozapine bij Therapieresistente SchizofrenieBuyle, David M.H.
Apr-2008De mens wikt, de arts beschiktVerhoeckx, M A
14-Mar-2013De menselijke factor bij de acceptatie van OER. Wat bepaalt de bereidheid om te delen?Rubens, Wilfred; Didderen, Wim
1-Sep-2012Mensen werken vanuit betekenis en bewegen door verhalenBouten, S.M.A.
17-Oct-2013Mentaal Weerbaar Blauw. De Invloed van Stereotypen over Etnische Minderheden, Cynisme en Negatieve Emoties op Mentale Weerbaarheid van PolitieagentenGeijsen, Koen
2012Mental effortKirschner, Paul A.; Kirschner, Femke
2015Mentale Veerkracht als Buffer tegen Docenten Stress-Reactiviteit: een ESM-studiePit-Pauw, Tanya
2008Merkgebruik in vergelijkende reclame: van bittere ernst tot korrel zout!Riel, Tom van
10-Oct-2011Met de kennis van nu...: een kwalitatief onderzoek naar de invloed van evaluatieonderzoekAardweg, M H van den
30-Nov-2010Met het benchmarkinginstrument de regionale ïnnovatiepuzzel beter leren leggen?: Een verkennend onderzoek naar de toepasbaarheid en meerwaarde van het benchmarkinginstrument bij een regionaal innovatienetwerkHoldinga, A
19-Sep-2012Metadata and Metacognition: How can we stimulate reflection for learning?Specht, Marcus