Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 3571 to 3590 of 5460
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
23-Jul-2014Optimaal onderwijs voor cognitief hoogbegaafde en excellente leerlingenMooij, Ton
24-Jan-2013Optimalisatie van de rol van docenten bij de inrichting van een effectieve ICT-rijke leeromgeving voor beginnende geletterdheidCviko, Amina; McKenney, Susan; Voogt, Joke
1-Aug-2013Optimaliseren van ontwikkelen en leren van kinderen: thuis en in schoolMooij, Ton
2009Optimaliseren van Transfer of TrainingHelsdingen, Anne
23-Jul-2014Optimaliserend Onderwijs en Onderzoek: Voor studenten, docenten en patiëntenMooij, Ton
2006Optimising worked example instruction: Different ways to increase germane cognitive load.Paas, Fred; Van Gog, Tamara
16-Sep-2011Optimisme en illusie van controle: de invloed op een buitenlands investeringsbesluit: de invloed van optimisme en illusie van controle op de besluitvorming bij het MKB met betrekking tot directe buitenlandse investeringen in de nieuwe EU-landenGroeneweg, P
20-Sep-2010Optimisme en outsourcing: Op welke wijze bëïnvloedt optimisme de beslissing om over te gaan tot outsourcing van informatiesystemen?Hinke Kessler Scholder, Derk von
Sep-2011Optimizing adaptive learning through testing, diagnostic reflection and learner controlDirkx, Kim; Kester, Liesbeth; Kirschner, Paul A.
4-Nov-2010Optimizing adaptive learning through testing, diagnostic reflection and learner-controlled information selectionDirkx, Kim; Kester, Liesbeth; Kirschner, Paul A.
15-Sep-2009Optimizing Knowledge Sharing In Learning Networks Through Peer TutoringHsiao, Amy; Brouns, Francis; Kester, Liesbeth; Sloep, Peter
8-Dec-2009Optimizing Knowledge Sharing in Learning Networks through Peer TutoringHsiao, Amy; Brouns, Francis; Kester, Liesbeth; Sloep, Peter
26-Nov-2012Optimizing the 3R study strategy to learn from textReijners, Pauline; Kester, Liesbeth; Wetzels, Sandra; Kirschner, Paul A.
18-Jul-2013Optimizing the 3R study strategy to learn from textReijners, Pauline; Kester, Liesbeth; Wetzels, Sandra; Kirschner, Paul A.
18-Nov-2013Optimizing the 3R study strategy to learn from textReijners, Pauline; Kester, Liesbeth; Wetzels, Sandra; Kirschner, Paul A.
4-Aug-2014Optimizing the 3R Study Strategy to Learn from TextReijners, Pauline; Kester, Liesbeth; Wetzels, Sandra; Kirschner, Paul A.
18-Nov-2014Optimizing the 3R study strategy to learn from textsReijners, Pauline; Kester, Liesbeth; Camp, Gino; Kirschner, Paul A.
28-Nov-2011Optimizing the effectiveness of the ‘Read-Recite-Review’ study strategy in learning from textReijners, Pauline; Kester, Liesbeth; Wetzels, Sandra; Kirschner, Paul A.
2005Optimizing the number of steps in learning tasks for complex skills.Nadolski, Rob; Kirschner, Paul A.; Van Merriënboer, Jeroen
1993OPVATTINGEN OVER LERENTOMIC, W.; SPAN, P.
Showing results 3571 to 3590 of 5460
< previous   next >

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback