Open Universiteit

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 3571 to 3590 of 6069 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
17-Oct-2013De modererende Invloed van ADHD, Dyslexie en Autisme op de Schoolvorderingen van Leerlingen in het Speciaal Basisonderwijs (SBO)Brugemann, Anita
16-Apr-2013de Modererende Invloed van Organisationele Rechtvaardigheid binnen het Job Demands-Resources Modelvan Wissen, W.
8-Feb-2012De Modererende Invloed van Sociale Steun op de Relatie tussen Pesten op het Werk en Lichamelijke GezondheidsklachtenHaesevoets, Tessa
4-Jul-2014De Modererende Rol van Waargenomen Controle en Afleiding zoeken via Online Entertainment in de Relatie tussen Alledaagse Stress en Depressieve SymptomenMulder, Jennifer
25-Nov-2004Modifications to Moodle for LN4LDBrouns, Francis
2-Jun-2005Modifications to Moodle for ROMABrouns, Francis; Kurvers, Hub
24-Mar-2016Moeilijkheden en Gebruik van Instructiefilms Technisch Tekenen Binnen de Bacheloropleiding Orthopedische TechnologieWeerlink, Debora
17-Dec-2008Moeizaam maar onvermijdelijk; over de rol van technologie in het onderwijsWestera, Wim
23-Apr-2013mOER: Mobile Open Educational ResourcesTabuenca, Bernardo
30-Nov-2010Mogelijke effecten van het uitbesteden van logistiek op de doeltreffendheid van de militaire operationele supply chainTimmers, A J
6-Jul-2010Mogelijkheden voor een effectieve handhaving van het milieurecht bij overtredende overhedenBiggelaar, Hans van den
23-Feb-2012A Mokken scale to assess secondary pupils’ experience of violence in terms of severityMooij, Ton
9-Jul-2009Molecular phylogenetic relationships of Inchoatia taxaUit de Weerd, Dennis R.; Schneider, Dennis; Gittenberger, Edmund
22-Jul-2010Monitoring Conceptual Development: Design Considerations of a Formative Feedback toolBerlanga, Adriana; Smithies, Alisdair; Braidman, Isobel; Wild, Fridolin
10-Nov-2010Monitoring Conceptual Development: Design Considerations of a Formative Feedback toolBerlanga, Adriana; Smithies, Alisdair; Braidman, Isobel; Wild, Fridolin
2015Monitoring makes a difference: quality and temporal variation in teacher education students’ collaborative learningNäykki, Pia; Järvenoja, Hanna; Järvelä, Sanna; Kirschner, Paul A.
9-Nov-2010Monitoring: A Strategy to Detect Imminent MistakesJossberger, Helen; Brand-Gruwel, Saskia; Boshuizen, Els; Van de Wiel, Margje
Jun-2016The MOOC and learning analytics innovation cycle (MOLAC): a reflective summary of ongoing research and its challenges.Drachsler, Hendrik; Kalz, Marco
19-Nov-2014MOOC Blended learning ontwikkelenRubens, Wilfred
19-Nov-2014MOOC Blended learning ontwikkelenRubens, Wilfred