Open Universiteit

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 4081 to 4100 of 6054 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
28-Oct-2009Personalised learning: a familiar concept to teachers? And which teachers? - A questionnaire-based survey of 43 secondary school teachersVerpoorten, Dominique; Renson, Jean-Marie; Westera, Wim; Specht, Marcus
2009Personalised learning: a familiar concept to teachers? And which teachers? - A questionnaire-based survey of 43 secondary school teachersVerpoorten, Dominique; Renson, Jean-Marie; Westera, Wim; Specht, Marcus
20-Nov-2014Personality @ Work Invloed van Careeradaptability op de Relatie tussen Approach-Avoidance Temperament en EngagementLenselink, Vilma
16-Jun-2006Personalization and AdaptivitySpecht, Marcus
18-Sep-2006Personalization and Context-ManagementZimmermann, Andreas; Lorenz, Andreas; Specht, Marcus
18-Feb-2009Personalized Adaptive LearningKravcik, Milos; Specht, Marcus; Naeve, Ambjorn
28-Jul-2006Personalized and adaptive learning with IMS Learning DesignBurgos, Daniel
24-Nov-2008Persoonlijk ontwikkelingsplan: wat is het en waarom zou ik het gebruikenBrouns, Francis; Firssova, Olga
30-May-2007Persoonlijke competentieontwikkeling in leernetwerkenKoper, Rob
13-Oct-2010Persoonlijke Evaluatie voor Bedrijfsopleidingen: Effecten op tevredenheid, Gepercipieerde leerpresentaties, Gedragsveranderingen en Resultaten voor de OrganisatieQuekel, Merel
24-Oct-2011Persoonlijke leeromgevingVerjans, Steven
2015Persoonlijkheid & Outplacement: Wat is de Rol van Core Self-Evaluation (CSE) op Werkhervatting na Ontslag?Collin, Christophe
17-Apr-2013Persoonlijkheidskenmerken en cyberpesten onder jongeren van 11 tot 16 jaar: is er een relatie met een verkorte versie van de NVP-J ?Brouwer, Annemieke
4-Jul-2014Persoonlijkheidskenmerken, Gedragsinhibitie en Angst: de modererende Invloed van globale en contingente ZelfwaarderingVeraart, Yvonnne
22-Nov-2008Persönliche Lernumgebungen: Grundlagen, Möglichkeiten und Herausforderungen eines neuen KonzeptesSchaffert, Sandra; Kalz, Marco
7-Sep-2009Perspective and Contrast; Design Principles for Supporting Self-directed and Incidental LearningGlahn, Christian; Specht, Marcus; Koper, Rob
17-Feb-2010Perspectives from learners in the CELSTEC Learning Media lab
De Vries, Fred
9-Jul-2009Perspectives on Tag Clouds for Supporting Reflection in Self-organised LearningGlahn, Christian; Specht, Marcus; Koper, Rob
17-Sep-2013Pervasive interventions to increase pro-environmental awareness, consciousness, and learning at the workplaceBörner, Dirk; Kalz, Marco; Ternier, Stefaan; Specht, Marcus
25-Jul-2014Pervasive Visual Interfaces to Change Energy Consumption Behaviour at the WorkplaceBörner, Dirk; Kalz, Marco; Ternier, Stefaan; Specht, Marcus