Open Universiteit

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 6156 to 6175 of 7279 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
6-Jul-2010't Volle pond of misschien een onsje minder?: Een onderzoek naar de wenselijkheid en/of noodzakelijkheid van beperking of verandering van de rechtsbescherming in het bestuursprocesrecht, teneinde de effectiviteit van het openbaar bestuur te waarborgenSuhr, H J A
14-Jul-2017Taakconflicten en het persoonlijk opvatten van een conflict is van alledag! "Een onderzoek naar de rol van vertrouwen in de relatie tussen taakconflict en het persoonlijk opvatten van conflict"Kulve, Nienke te
10-May-2012Tablet computers and eBooks. Unlocking the potential for personal learning environments?Kalz, Marco
22-May-2012Tablet technologie in het onderwijsSpecht, Marcus
24-May-2016Tablets als Wondermiddel voor de Motivatie? Een onderzoek naar de invloed een gesloten tabletsysteem op motivatie van leerlingenKloosterman, Daniëlle
3-Oct-2013Tablets in de klas, of beter van niet?Westera, Wim
Aug-2009Tags and self-organisation in a multilingual educational contextVuorikari, Riina; Koper, Rob
Nov-2009Tags and self-organisation: a metadata ecology for learning resources in a multilingual contextVuorikari, Riina
17-Jun-2010Talentontwikkeling: beleving van de individuele medewerkerSloot, Yfke van der
Jan-2015Tangible Interactive Ambient Display Prototypes to Support Learning ScenariosBörner, Dirk; Tabuenca, Bernardo; Storm, Jeroen; Happe, Sven; Specht, Marcus
15-Dec-2014"Tap it again, Sam": Harmonizing the frontiers between digital and real worlds in educationTabuenca, Bernardo
29-Oct-2014"Tap it again, Sam": Harmonizing the frontiers between digital and real worlds in educationTabuenca, Bernardo; Kalz, Marco; Specht, Marcus
1-Mar-2015Tap it again, Sam: Harmonizing personal environments towards lifelong learningTabuenca, Bernardo; Kalz, Marco; Specht, Marcus
4-Nov-2010Task complexity as a driver for collaborative learning efficiency: The collective working-memory effectKirschner, Femke; Paas, Fred; Kirschner, Paul A.
2009Te laag opgeleiden en hun (on)welzijn in het werk. Een verkennende studieVan Ruysseveldt, Joris; Taverniers, John
1-Mar-2013Te Oud om te Leren? Een Onderzoek naar de Deelname van Oudere Werknemers aan BedrijfsopleidingenGouweloose, Wouter
2003The teacher as designer of competency-based educationHoogveld, Bert
14-Jan-2014The teacher as re-designer of technology integrated activities for an early literacy curriculumCviko, Amina; McKenney, Susan; Voogt, Joke
1999Teacher Burnout, Perceived Self-Efficacy in Classroom Management, and Student Disruptive Behaviour in Secondary EducationBrouwers, A.; Tomic, W.
2015Teacher design knowledge and beliefs for technology enhanced learning materials in early literacy: Four portraitsBoschman, Ferry; McKenney, Susan; Pieters, Jules; Voogt, Joke