Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >
a. Learning Networks & Learning Design >
5. LN: Deliverables, Reports, Work Documents >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/136

Title: Systematiek voor het organiseren van werkprocessen bij het ontwikkelen van onderwijs in EML
Authors: Giesbertz, Wil
Schlusmans, Kathleen
Koper, Rob
Schunken, Roger
Keywords: werkprocessen
methodisch ontwerpen en ontwikkelen
onderwijs
EML
Eduboxonderwijsontwikkelingsproces
didactisch onderwijsmodel
ontwikkelingsmethodieken
onderwijsontwikkelingsmethodieken
Issue Date: 19-Jan-2001
Series/Report no.: ;U2001/4
Abstract: In dit stuk worden de werkprocessen beschreven voor het methodisch ontwerpen en ontwikkelen van onderwijs in EML. Het is tot stand gekomen door het consulteren van mensen die ervaring hebben opgedaan met het gebruik van Edubox in de Hoge Hotelschool Maastricht en in de pilot Bestuurskunde binnen de OUNL. Beijering, J. (2001) en Arendsen, G. & Crijns, M. (2000) Daarnaast is gebruik gemaakt van algemene bronnen met betrekking tot het ontwikkelen van mediumneutrale materialen (bij uitgevers bijvoorbeeld), algemene ontwikkelingsmethodieken en onderwijsontwikkelingsmethodieken. Ook is gebruik gemaakt van de ervaring die de OUNL in algemene zin heeft opgedaan met betrekking tot methodische onderwijsontwikkeling. Jochems, W., & Schlusmans, K. (1999), Koper, R., Rikers, J. e.a. (2000). Het stuk is geschreven voor algemeen gebruik en kan worden toegepast in verschillende onderwijssituaties.
URI: http://hdl.handle.net/1820/136
Appears in Collections:5. LN: Deliverables, Reports, Work Documents
Keur der Wetenschap

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Systematiek voor het organiseren van werkprocessen bij het ontwikkelen van onderwijs in EML.pdf251.59 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback