Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >
a. Learning Networks & Learning Design >
5. LN: Deliverables, Reports, Work Documents >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/164

Title: Productdefinities en marktverkenning
Other Titles: Eindrapportage werkpakket 1.9
Authors: Rusman, Ellen
Valcke, Martin
Keywords: martkverkenning
concurrentie-analyse
innovatie
ELO
productdefinitie
Issue Date: 8-Dec-1998
Abstract: Het ELO-systeem wordt expliciet gepositioneerd als een innovatieve tool voor de externe markt. het ELO-systeem heeft hierdoor een functie bij het invullen van de innovatieve missie van de OUNL voor het Hoger Onderwijs. Deze externe positionering van de ELO stelt ontwerpers en ontwikkelaars voor een probleem: in welke mate worden eisen, wensen, karakteristieken van deze externe markt in voldoende mate meegenomen bij het ontwerpen, ontwikkelen en straks vermarkten van het systeem. Zijn er wel klanten voor een dergelijk ELO-systeem binnen de specifieke markt van het Hoger Onderwijs? Is er voldoende kennis aanwezig over deze klanten in de veronderstelde markt? Hoe dient het product in de markt te worden gezet? Bestaan er specifieke product-markt combinaties?
URI: http://hdl.handle.net/1820/164
Appears in Collections:5. LN: Deliverables, Reports, Work Documents

Files in This Item:

File Description SizeFormat
1998 Eindrapportage wp 1.9P Productdefinities en marktverkenning.pdf286.55 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback