Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/1754
Title: Leidt gamen wel tot leren?
Authors: Hummel, Hans
Meijrink, Lisette
Keywords: serious gaming
scenarios
competentie
Issue Date: 29-Jan-2009
Abstract: Omdat games aansluiten op de belevingswereld van jongeren, is te verwachten dat ze positief werken op de motivatie om te leren. Maar de ontwikkeling van games voor het onderwijs is vaak duur en ingewikkeld. Bovendien is er is nog niet veel onderzoek gedaan naar de daadwerkelijke leereffecten van onderwijsgames.
Description: Hummel, H. G. K., & Meijrink, L. (2008). Leidt gamen wel tot leren? [Does gaming lead to learning?] 12-18: Het VAKblad voor het voortgezet onderwijs, 9, 18-19.
URI: http://hdl.handle.net/1820/1754
Appears in Collections:1. LMedia: Publications and Preprints

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hans Hummel.pdf224.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.