Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/1788
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVan Buuren, Hans-
dc.contributor.authorBijker, Monique-
dc.contributor.authorVan der Klink, Marcel-
dc.contributor.authorMudde, Aad-
dc.date.accessioned2009-02-04T06:50:25Z-
dc.date.available2009-02-04T06:50:25Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1820/1788-
dc.descriptionVan Buuren, H., Bijker, M., Van der Klink, M., & Mudde, A. (2008). Innovatief onderzoeksmethoden- en statistiekonderwijs. Onderwijsinnovatie, 3, 12-14.en_US
dc.description.abstractDit artikel beschrijft de opbrengsten van de implementatie van competentiegericht statistiekonderwijs in het curriculum van de opleiding psychologie van de Open Universiteit Nederlanden_US
dc.language.isonlen_US
dc.publisherOnderwijsinnovatieen_US
dc.subjectProfessional development-
dc.subjectCompetence-based education-
dc.titleInnovatief onderzoeksmethoden- en statistiekonderwijsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:1. LN: Publications and Preprints

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OI_september_2008.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons