Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/180
Title: Didactische scenario's
Other Titles: Eindrapportage deelproject Onderwijsaanpak
Authors: Manderveld, Jocelyn
Schlusmans, Kathleen
Wagemans, Leo
Bastiaens, Theo
Hummel, Hans
Keywords: didactisch model
didactische scenario's
competentiegerichte onderwijseenheden
competenties
competentiegericht onderwijs
Issue Date: 12-May-1999
Abstract: In het projectplan 'Ontwerp en realisatie: Fase tot april 1999', is het deelproject 'Onderwijsaanpak' beschreven. In dit deelproject zijn de volgende twee activiteiten verricht: 1. Het maken van concreet uitgewerkte competenties en competentiekaarten; 2. Het maken van concreet uitgewerkte didactische scenario's, die gebruikt kunnen worden voor de modellering van de opdrachtenstructuur van studietaken. In dit rapport wordt de nadruk gelegd op de uitwerking van didactische modellen en daarbij behorende didactische scenario's. Uitgangspunt van dit rapport is de 'Eindrapportage werkpakket 1.1: Nadere uitwerking van de structuur van de innovatieve onderwijsaanpak', waarin een beschrijving is gegeven van het begrip didactische scenario's en didactische modellen.
URI: http://hdl.handle.net/1820/180
Appears in Collections:5. LN: Deliverables, Reports, Work Documents

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ELO 99 EindrapportageOnderwijsaanpak-didact-scenario's.pdf227.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.