Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >
a. Learning Networks & Learning Design >
1. LN: Publications and Preprints >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/292

Title: Nooit meer met de rug naar de klas?
Other Titles: Analyse van onderwijsprocessen in een adaptieve virtuele leeromgeving
Authors: Mofers, Frans
Passier, Harrie
Keywords: audit
feedback
elektronische leeromgeving
kwaliteitszorg
Issue Date: 20-Dec-2004
Abstract: De kwaliteitszorg rond onderwijsprocessen in elektronische leeromgevingen staat nog in zijn kin-derschoenen. Bestaande benaderingen om de participatie van studenten in het onderwijs te beoor-delen, resultaten te evalueren en de effectiviteit en efficiĆ«ntie te beoordelen, voldoen in dit soort omgevingen vaak niet. Nieuwe benaderingen moeten hiervoor ontwikkeld worden. In dit artikel worden de resultaten beschreven van een onderzoek naar het toepassen van audit principes in een elektronische leeromgeving.
URI: http://hdl.handle.net/1820/292
Appears in Collections:1. LN: Publications and Preprints

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Nooit meer met de rug naar de klas.pptpresentation1.68 MBMicrosoft PowerpointView/Open
NooitMeerMetDeRugNaarDeKlas.docarticle194.5 kBMicrosoft WordView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback