Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >
c. Learning & Cognition >
2. LC: Presentations >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/2941

Title: Hoogbegaafde leerlingen: (h)erkenning, optimale instructie, en integratie in school
Authors: Mooij, Ton
Keywords: hoogbegaafde leerlingen
onderwijsinnovatie
schoolorganisatie
informatietechnologie
Issue Date: 9-Nov-2010
Abstract: Hoogbegaafde leerlingen worden niet altijd onderkend in school. Dit kan leiden tot velerlei onnodige problemen bij de leerling. Er wordt een aanpak uitgewerkt waarmee scholen hoogbegaafde leerlingen vanaf het schoolbegin adequaat kunnen herkennen en ondersteunen.
Description: Mooij, T. (2010). Hoogbegaafde leerlingen: (h)erkenning, optimale instructie, en integratie in school. Presentatie, discussie en forumdeelname in het kader van de tweejaarlijkse studiedag van de ‘Vereniging voor Gereformeerd Primair Onderwijs HAAL’. Februari, 10, 2010, Amersfoort, Nederland: Gereformeerde Basisschool ‘Het Zwaluwnest’.
URI: http://hdl.handle.net/1820/2941
Appears in Collections:2. LC: Presentations

Files in This Item:

File Description SizeFormat
20100211 Hoogbegaafde leerlingen en onderwijsverbetering voor alle leerlingen.pdf735.16 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback