Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/2941
Title: Hoogbegaafde leerlingen: (h)erkenning, optimale instructie, en integratie in school
Authors: Mooij, Ton
Keywords: hoogbegaafde leerlingen
onderwijsinnovatie
schoolorganisatie
informatietechnologie
Issue Date: 9-Nov-2010
Abstract: Hoogbegaafde leerlingen worden niet altijd onderkend in school. Dit kan leiden tot velerlei onnodige problemen bij de leerling. Er wordt een aanpak uitgewerkt waarmee scholen hoogbegaafde leerlingen vanaf het schoolbegin adequaat kunnen herkennen en ondersteunen.
Description: Mooij, T. (2010). Hoogbegaafde leerlingen: (h)erkenning, optimale instructie, en integratie in school. Presentatie, discussie en forumdeelname in het kader van de tweejaarlijkse studiedag van de ‘Vereniging voor Gereformeerd Primair Onderwijs HAAL’. Februari, 10, 2010, Amersfoort, Nederland: Gereformeerde Basisschool ‘Het Zwaluwnest’.
URI: http://hdl.handle.net/1820/2941
Appears in Collections:2. LC: Presentations

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20100211 Hoogbegaafde leerlingen en onderwijsverbetering voor alle leerlingen.pdf735.16 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons