Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/2941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMooij, Ton-
dc.date.accessioned2010-11-09T08:24:26Z-
dc.date.available2010-11-09T08:24:26Z-
dc.date.issued2010-11-09T08:24:26Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1820/2941-
dc.descriptionMooij, T. (2010). Hoogbegaafde leerlingen: (h)erkenning, optimale instructie, en integratie in school. Presentatie, discussie en forumdeelname in het kader van de tweejaarlijkse studiedag van de ‘Vereniging voor Gereformeerd Primair Onderwijs HAAL’. Februari, 10, 2010, Amersfoort, Nederland: Gereformeerde Basisschool ‘Het Zwaluwnest’.en_US
dc.description.abstractHoogbegaafde leerlingen worden niet altijd onderkend in school. Dit kan leiden tot velerlei onnodige problemen bij de leerling. Er wordt een aanpak uitgewerkt waarmee scholen hoogbegaafde leerlingen vanaf het schoolbegin adequaat kunnen herkennen en ondersteunen.en_US
dc.language.isonlen_US
dc.subjecthoogbegaafde leerlingenen_US
dc.subjectonderwijsinnovatieen_US
dc.subjectschoolorganisatieen_US
dc.subjectinformatietechnologieen_US
dc.titleHoogbegaafde leerlingen: (h)erkenning, optimale instructie, en integratie in schoolen_US
dc.typePresentationen_US
Appears in Collections:2. LC: Presentations

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20100211 Hoogbegaafde leerlingen en onderwijsverbetering voor alle leerlingen.pdf735.16 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons