Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >
c. Learning & Cognition >
2. LC: Presentations >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/2981

Title: Samen in Zee met Zelfregulatie: Een Design-Based Aanpak met Vmbo Leraren
Authors: Jossberger, Helen
Brand-Gruwel, Saskia
Boshuizen, Els
Van de Wiel, Margje
Keywords: zelfregulatie
beroepsonderwijs
Issue Date: 16-Nov-2010
Abstract: In dit onderzoek gaan we met een ontwerpgerichte aanpak samen in zee met docenten om vanuit de theorie te kijken hoe zelfregulatie bij leerlingen in het vmbo geoptimaliseerd kan worden door onderwijzen en leren beter op elkaar af te stemmen. Daarbij speelt de docent een belangrijke rol.
Description: Jossberger, H., Brand-Gruwel, S., Boshuizen, H. P. A., & Van der Wiel, M. (2010, June). Samen in Zee met Zelfregulatie: Een Design-Based Aanpak met Vmbo Leraren. Poster presented at the 37th Onderwijs Research Dagen (ORD), Enschede, Nederland.
URI: http://hdl.handle.net/1820/2981
Appears in Collections:2. LC: Presentations

Files in This Item:

File Description SizeFormat
HelenJossberger et al._ORD2010_Poster.pdf1.69 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback