Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/2981
Title: Samen in Zee met Zelfregulatie: Een Design-Based Aanpak met Vmbo Leraren
Authors: Jossberger, Helen
Brand-Gruwel, Saskia
Boshuizen, Els
Van de Wiel, Margje
Keywords: zelfregulatie
beroepsonderwijs
Issue Date: 16-Nov-2010
Abstract: In dit onderzoek gaan we met een ontwerpgerichte aanpak samen in zee met docenten om vanuit de theorie te kijken hoe zelfregulatie bij leerlingen in het vmbo geoptimaliseerd kan worden door onderwijzen en leren beter op elkaar af te stemmen. Daarbij speelt de docent een belangrijke rol.
Description: Jossberger, H., Brand-Gruwel, S., Boshuizen, H. P. A., & Van der Wiel, M. (2010, June). Samen in Zee met Zelfregulatie: Een Design-Based Aanpak met Vmbo Leraren. Poster presented at the 37th Onderwijs Research Dagen (ORD), Enschede, Nederland.
URI: http://hdl.handle.net/1820/2981
Appears in Collections:2. LC: Presentations

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HelenJossberger et al._ORD2010_Poster.pdf1.69 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons