Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/3059
Title: Betere teksten dankzij 'outline-tool'
Authors: De Smet, Milou
Broekkamp, Hein
Brand-Gruwel, Saskia
Kirschner, Paul A.
Keywords: schrijfonderwijs
outline
plannen
argumenteren
Issue Date: 2010
Abstract: Leerlingen die met een outline-tool werken, schrijven beter gestructureerde teksten en ervaren minder cognitieve belasting tijdens het uitvoeren van de schrijftaak. Hoe vaker ze dit hulpmiddel gebruiken, hoe meer vooruitgang ze boeken. Voorwaarde is wel dat ze de tool zelf zowel nuttig als prettig vinden.
Description: De Smet, M. J. R., Broekkamp, H., Brand-Gruwel, S., & Kirschner, P. A. (2010). Betere teksten dankzij 'outline-tool'. Didaktief, 40(10), 40-41.
URI: http://hdl.handle.net/1820/3059
Appears in Collections:1. LC: Publications and Preprints

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
De Smet, et al. Didactief 2010.pdf16.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.