Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >
l. Master Thesis >
- School of Psychology >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/3242

Title: Stress of Actief Leren? De Invloed van Assertiviteit en Representativiteit op het Ervaren van en Omgaan met Stress op het Werk, door Werknemers in de Kinderopvang.
Other Titles: Stress or Active Learning? The Influence of Assertiveness and Representativeness on Experience of and Coping with Stress at Work, by Employees in a Child Daycare Centre
Authors: Uitendaal, Claartje
Keywords: Stress
actief leren
assertiviteit
representativiteit
Issue Date: 22-Feb-2011
Publisher: Open Universiteit Nederland
URI: http://hdl.handle.net/1820/3242
Appears in Collections:- School of Psychology

Files in This Item:

File Description SizeFormat
AO_Uitendaal_2010.pdf23.95 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback