Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >
l. Master Thesis >
- School of Psychology >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/3264

Title: Beïnvloedt Gentle Teaching Vaardigheden van Begeleiders en Companionship en Angst bij Verstandelijk Beperkte Cliënten?
Other Titles: Does Gentle Teaching have Effect on Skills of Caregivers and Companionship and Anxiety of Intellectual Disabled Clients?
Authors: Kocken, Miriam
Keywords: Gentle Teaching
companionship
angst
agressie
gedragsmodificatie
non-aversieve benadering
Issue Date: 23-Feb-2011
Publisher: Open Universiteit Nederland
Abstract: Het doel van dit onderzoek is te bepalen in welke mate Gentle Teaching invloed heeft op vaardigheden van begeleiders enerzijds en companionship en drie dimensies van angst bij cliënten met een verstandelijke beperking anderzijds.
URI: http://hdl.handle.net/1820/3264
Appears in Collections:- School of Psychology

Files in This Item:

File Description SizeFormat
GZ_Kocken_2010.pdf21.08 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback