Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/3321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKroon, Dunette de-
dc.date.accessioned2011-03-29T14:26:14Z-
dc.date.available2011-03-29T14:26:14Z-
dc.date.issued2011-03-29T14:26:14Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1820/3321-
dc.description.abstractVoortijdig schoolverlaten in het MBO-onderwijs is een belangrijk probleem. Deze crosssectionele studie heeft de relatie tussen zingeving en leermotivatie onderzocht. Verder is onderzocht of ‘probleemgerichte copingstijl’ hierbij een mediërende rol speelt.en_US
dc.language.isonlen_US
dc.publisherOpen Universiteit Nederlandnl_NL
dc.subjectzingevingen_US
dc.subjectleermotivatieen_US
dc.subjectprobleemgerichte copingen_US
dc.titleDe Relatie tussen Zingeving en Leermotivatie van MBO-Leerlingen; de Mediërende Rol van Probleemgerichte Copingen_US
dc.title.alternativeThe Relationship between Existential Fulfilment and Students’ Learning Motivation; The Mediating Role of Problem Focused Copingen_US
dc.typeMaster thesisen_US
Appears in Collections:MSc Psychology

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AO_Kroon_de.pdf13.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.