Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/3330
Title: De Invloed van Leiderschapsstijl op de Actief Leren-Hypothese van het Job Demand-Control Model
Other Titles: The Effect of Leadership Style on the Active Learning-Hypothese of the Job Demand-Control Model
Authors: Scholte-Albers, Annet
Keywords: Informeel leren
werkplek leren
taakeisen
regelruimte
leiderschapstijl
transformationeel leiderschap
transactioneel leiderschap
Demand-Control Model (DC-Model)
Issue Date: 31-Mar-2011
Publisher: Open Universiteit Nederland
Abstract: Het doel van dit onderzoek is na te gaan of transformationeel leiderschap of transactioneel leiderschap effect heeft op de actief leren hypothese van het Demand-Control Model.
URI: http://hdl.handle.net/1820/3330
Appears in Collections:MSc Psychology

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AO_Scholte_Albers_2009.pdf14.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.