Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >
l. Master Thesis >
- School of Management >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/3611

Title: Modererende invloed van "behoefte aan kennis" op de relatie tussen e-klanttevredenheid en e-loyaliteit
Authors: Kooij, S van der
Keywords: e-klanttevredenheid
e-loyaliteit
kennis
Issue Date: 29-Sep-2011
Publisher: Open Universiteit Nederland
Abstract: in deze scriptie wordt verslag gedaan van een onderzoek naar de invloed van het persoonskenmerk "behoefte aan kennis" in relatie tot klanttevredenheid en loyaliteit in e-services.
URI: http://hdl.handle.net/1820/3611
Appears in Collections:- School of Management

Files in This Item:

File Description SizeFormat
MWSvdKooijjanuari2011.pdf3.14 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback