Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >
l. Master Thesis >
- School of Management >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/3643

Title: Invloed van e-CRM op klanttevredenheid bij retail webshops
Authors: Kasper, G W
Keywords: retail webshops
klanttevredenheid
e-CRM
Issue Date: 6-Oct-2011
Publisher: Open Universiteit Nederland
Abstract: in deze scriptie wordt verslag gedaan van een onderzoek naar de onderlinge relaties tussen de verschillende e-CRM kenmerken. Daarbij wordt mn aandacht gegeven aan de toepassing bij internet-bedrijven.
URI: http://hdl.handle.net/1820/3643
Appears in Collections:- School of Management

Files in This Item:

File Description SizeFormat
MWGWKasperaugustus2010.pdf3.78 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback