Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/3644
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLenaerts, H K L-
dc.date.accessioned2011-10-06T08:37:10Z-
dc.date.available2011-10-06T08:37:10Z-
dc.date.issued2011-10-06T08:37:10Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1820/3644-
dc.description.abstractin deze scriptie wordt verslag gedaan van een onderzoek naar de vraag welke factoren een verklaring kunnen geven voor het gebruik van internet in kleine tot middelgrote ondernemingen. Daarbij wordt mn aandacht gegeven aan de bedrijfsprocessen tbv de marktoriëntatie.en_US
dc.language.isonlen_US
dc.publisherOpen Universiteit Nederlandnl_NL
dc.subjectMKBen_US
dc.subjectinterneten_US
dc.titleGebruik van internet binnen het MKB: een verklarend onderzoek naar de invloed van marktoriëntatie, motivatie, gedragsnormen en technologie-acceptatieen_US
dc.typeMaster thesisen_US
Appears in Collections:MSc Management Science

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MWHKLLenaertsoktober2010.pdf667.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.