Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >
l. Master Thesis >
- School of Management >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/3685

Title: Klant Contact Centrum in drie gemeenten: onderzoek naar de implementatie van het Wmo-loket als onderdeel van het Klant Contact Centrum in drie gemeenten
Authors: Grootnibbelink, E
Keywords: gemeenten
klant contact centrum
Wmo-loket
Issue Date: 13-Oct-2011
Publisher: Open Universiteit Nederland
Abstract: in deze scriptie wordt verslag gedaan van een onderzoek naar de vraag wat er na de analyse van de kwaliteit van de dienstverlening in het Klant Contact Centrum in gemeenten uitgaande van het dienstenmanagementsysteem van Normann en conform de kwaliteitsdoelstellingen van de rijksoverheid op het gebied van dienstverlening nog verbeterd worden. Daarbij wordt mn aandacht gegeven aan de Wmo.
URI: http://hdl.handle.net/1820/3685
Appears in Collections:- School of Management

Files in This Item:

File Description SizeFormat
MWEGrootnibbelinkjuni2010.pdf391.7 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback