Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/3801
Title: De Invloed van Innovatiekenmerken op de Intentie van Leerkrachten een Lespakket te Gebruiken om Cyberpesten te Voorkomen of te Stoppen
Other Titles: The Influence of the Innovation Characteristics on the Intention of Teachers to Adopt a Curriculum to Prevent or to Stop Cyberbullying
Authors: Leën, Laurence
Keywords: cyberpesten
diffusion of innovations model (Rogers, 2003)
lespakket
prevalentie
Issue Date: 17-Nov-2011
Publisher: Open Universiteit Nederland
Abstract: Deze scriptie wil onderzoeken in hoeverre de prevalentie van cyberpesten en de innovatiekenmerken van Rogers (2003) van invloed zijn op de intentie van de leerkracht om een lespakket te gebruiken om cyberpesten te voorkomen of te stoppen. Deze scriptie hoopt inzicht te geven in de kenmerken waaraan lespakketten voor scholen moeten voldoen om een snelle implementatie door de scholen te bevorderen.
URI: http://hdl.handle.net/1820/3801
Appears in Collections:MSc Psychology

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GZ_Leën_2011.pdf16.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.