Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >
c. Learning & Cognition >
1. LC: Publications and Preprints >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/3815

Title: Extensivering van de begeleiding door het inzetten van peer- en self-assessment in IMTO
Authors: Joosten-ten Brinke, Desirée
Keywords: begeleiding
peer-assessment
Issue Date: 24-Nov-2011
Abstract: In deze bijdrage een terugblik op het deelproject ‘toetsing en begeleiding bij IMTO’. Ik begin met een korte beschrijving van de begeleiding bij IMTO. Daarna ga ik in op de uitvoering van en het onderzoek naar peer- en self-assessment in IMTO. Twee assessmentmethoden die de mogelijkheid in zich hebben om de begeleiding minder intensief te maken, maar ook assessmentmethoden waarvan bleek dat die niet van vandaag op morgen in te voeren zijn. Deze bijdrage omvat de periode van IMTO-1 tot aan IMTO-5. In de discussie geef ik mijn huidige opvatting over het leren van de onderzoekscompetentie.
Description: Joosten-ten Brinke, D. (2011). Extensivering van de begeleiding door het inzetten van peer- en self-Assessment in IMTO. In E. Bakker, W. Giesbertz, J. von Grumbkow, & T. Houtmans (Red.), Ontwikkeling van de onderzoekscompetentie aan de Open Universiteit (pp. 121-128). Heerlen: Open universiteit.
URI: http://hdl.handle.net/1820/3815
Appears in Collections:1. LC: Publications and Preprints

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Joosten-ten Brinke_2011_Extensivering van de begeleiding door het inzetten van peer- en self-assessment in IMTO.pdf93.42 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback