Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/3836
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWopereis, Iwan-
dc.contributor.authorVan Merriënboer, Jeroen-
dc.contributor.authorKirschner, Paul A.-
dc.date.accessioned2011-12-01T10:55:33Z-
dc.date.available2011-12-01T10:55:33Z-
dc.date.issued2011-12-01T10:55:33Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1820/3836-
dc.descriptionWopereis, I., Van Merriënboer, J., & Kirschner, P. (2011, June). Leren improviseren in het muzikale domein: Waar ligt de focus voor instructie? [Learning how to improvise in the musical domain: What is the focus for instruction?]. Paper presented at the Onderwijs Research Dagen 2011, Maastricht, The Netherlands.en_US
dc.description.abstractVoor het ontwerpen van gedegen improvisatie instructie is een expert concept mapping studie uitgevoerd. Door een groep experts de vraag voor te leggen wat precies een goede improvisator is, kunnen belangrijke kenniselementen, vaardigheden en attitudes worden geïdentificeerd voor instructie. Tijdens de vorige editie van de Onderwijs Research Dagen zijn de eerste bevindingen van de expert concept mapping studie gepresenteerd. Dit paper geeft een volledig beeld van de resultaten van de studie.en_US
dc.language.isonlen_US
dc.subjectConcept Mappingen_US
dc.subjectGroup Concept Mappingen_US
dc.subjectInstructionen_US
dc.subjectInstructieen_US
dc.subjectImprovisationen_US
dc.subjectImprovisatieen_US
dc.subjectMusicen_US
dc.subjectMuzieken_US
dc.titleLeren improviseren in het muzikale domein: Waar ligt de focus voor instructie?en_US
dc.title.alternativeLearning how to improvise in the musical domain: What is the focus for instruction?en_US
dc.typeConference paperen_US
Appears in Collections:1. LC: Publications and Preprints



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons