Open Universiteit

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/3948
Title: Over de didaktiek van social media in de dagelijkse lespraktijk
Authors: Rubens, Wilfred
Keywords: didactiek
sociale media
Issue Date: 8-Oct-2011
Publisher: Van Buurt Boek BV
Abstract: Voor het onderwijs hebben sociale media een duidelijke toegevoegde waarde. Dat geldt het sterkste voor scholen en onderwijsgevenden die didactische concepten gebruiken waarin de leerling en het leerproces centraal staan, activerende werkvormen worden gebruikt en interactie en communicatie een belangrijke rol spelen. In dit artikel wordt die toegevoegde waarde geïllustreerd aan de hand van voorbeelden.
Description: Rubens, W. (2011). Over de didaktiek van social media in de dagelijkse lespraktijk. In L. Hilgers, T. van Zadelhoff, & 123 co-auteurs (Eds.), BoekTweePuntNul (Onderwijseditie) (pp. 15-17). Leiden: Van Buurt Boek BV.
URI: http://hdl.handle.net/1820/3948
ISBN: 978-90-5906-285-6
Appears in Collections:1. LN: Publications and Preprints

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Over de didaktiek van social media in de dagelijkse lespraktijk.pdf70.57 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons