Open Universiteit
   About DSpace Software Open Universiteit border=

DSpace at Open Universiteit >
e. Education & Training >
2. ET: Presentations >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1820/4124

Title: Een gezond onderwijsontwerp? Een actieve verkenning van de mogelijkheden en de grenzen van het toepassen van onderzoeksbevindingen in de onderwijspraktijk
Authors: Firssova, Olga
Keywords: miniconferentie
workshop
onderwijsontwerp
Leefstijl, brein en leren
Issue Date: 4-Feb-2012
Abstract: Workshop gegeven op de miniconferentie Leef je uit, leer je lekker! Biopsychologische determinanten voor leren, 25 november 2011. In deze workshop is gezamenlijk naar antwoorden gezocht op de vraag hoe de bevindingen van het onderzoek naar de biopsychologische determinanten voor leren meerwaarde kunnen bieden voor de onderwijspraktijk. Centraal stond het toepassen van onderzoeksbevindingen, op de mogelijke randvoorwaarden en de grenzen van de huidige onderwijspraktijk.
Description: Firssova, O. (2011, 25 november). Een gezond onderwijsonwerp? Een actieve verkenning van de mogelijkheden en de grenzen van het toepassen van onderzoeksbevindingen in de onderwijspraktijk. Workshop gegeven op de miniconferentie "Leef je uit, leer je lekker! Biopsychologische determinanten voor leren" van de Masteropleiding Onderwijswetenschappen Open Universiteit, Utrecht, Nederland: studiecentrum OU.
URI: http://hdl.handle.net/1820/4124
Appears in Collections:2. LC: Presentations
2. ET: Presentations

Files in This Item:

File Description SizeFormat
WorkshopEen gezond onderwijsontwerpFirssova.pdf270.23 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2003 - 2010 Open Universiteit - Feedback